کاکا علاقه‌مند بازگشت به میلان

کاکا تمایل دارد تا در یک باشگاه بزرگ اروپایی حضوری مداوم و ثابت داشته باشد، و میلان را بهترین گزینه برای خود میداند، و در این راه حاضر است در مقابل تمام موانع موجود ایستادگی کند.

به گزارش گل به نقل از میلانیستا، در روزهای اخیر پدر کاکا، که مدیر برنامه های او نیز محسوب میشود، در میلان حضور داشته است، گفته میشد که این حضور در جهت مذاکره میلان و او در مورد برادر کاکا، دیگائو، باشد. اما پدر کاکا در این مدت اقامت خود در میلان، حتی مسئولان میلان را نیز ملاقات نکرده است.

از سویی پسر طلایی میلان خواستار حضور در ترکیب ۱۱ نفره یک باشگاه بزرگ است، بنابراین گزینه پاری سن ژرمن خود به خود منفی میشود. به نظر میرسد که او علاقه زیادی برای حضور مجدد در میلان و تکرار موفقیت های پیشین خود با این تیم طی دو سال آینده را دارد. چرا که وی بسیار مشتاق است تا در جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل را همراهی کند.

مسئولان میلان پیش از این نیز، در تابستان گذشته سعی در بازگرداندن کاکا به میلانلو داشتند، اما کاکا حاضر به کاهش دستمزد خود نشد، و اکنون گفته میشود با محدود شدن شرایط، کاکا حاضر خواهد بود برای انتقال به میلان، دستمزد خود را تا حد قابل قبولی کاهش دهد.

مسئولان میلان از جمله برلوسکنی و گالیانی همواره به بازگرداندن کاکا علاقه مند بوده اند، اما در صورتی که کاکا به میلان باز گردد وضعیت کوین پرینس بواتنگ در میلان دچار تهدید خواهد شد، چرا که کاکا دقیقا در پستی حضور خواهد داشت که در حال حاضر کوین پرینس بواتنگ در آن بسیار موفق است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.