کاکا: می خواهم به جایگاه قبلی ام بازگردم

   ریکاردو کاکا، ستاره برزیلی دنیای فوتبال معتقد است که او در مسیر بازگشت به روزهای اوج قرار دارد.

این درحالی است که تیم ملی برزیل پنجشنبه شب در دیداری دوستانه موفق شد تا با نتیجه ۰-۶ عراق را شکست دهد و در این بازی، کاکای سی ساله یک گل زد و یک پاس گل داد.

این درحالی است که او پارسال دررئال مادرید نیمکت نشین بود و مربی رئال مسعوت اوزیل را به او ترجیح می داد.

به گزارش گل، با این وجود ستاره برزیلی و بازیکن سابق میلان معتقد است که در حال بازگشت به روزهای طلایی اش است و حالا به این نکته اشاره کرده که قصد دارد بازیهایی را به نمایش بگذارد که او را در سال ۲۰۰۷ به توپ طلا رساند.

کاکا در صحبت هایی به روزنامه مارکا گفت:« من هیچ وقت امیدم برای بازگشت به روزهای اوج را از دست دادم. الان با بازیابی فردی ام مواجهم. این چیزی است که نتیجه تلاش های تدریجی و فراوان من است.»

این ستاره برزیلی ادامه داد:« تلاش می کنم تا در هربازی از حداکثر توانم استفاده کنم. از فوتبال لذت ببرم و به تیم کمک کنم. می دانم که باید از تک تک فرصت هایی که دراختیارم قرار می گیرد بهره ببرم تا به جایگاه همیشگی ام در دنیای فوتبال بازگردم.»

کاکا درادامه صحبت هایش گفت:« فکر می کنم که در روزهای اخیر رشد و پیشرفت خوبی داشته ام و باید درانتظار روزهای بهتری هم باشم. من در اوج آمادگی هستم. ازنظر فیزیکی شرایط فوق العاده ای دارم و الان این شانس را دارم که روی این موج به خوبی موج سواری کنم.»

کاکا و دیگر شاگردان مانو منزس این روزها خود را برای دیدار دوستانه روز سه شنبه مقابل ژاپن آماده می کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.