کاگاوا: پیروزی مقابل فرانسه اهمیت چندانی ندارد

 گل دقیقه ۸۸ شینجی کاگاوا، پیروزی شاگردان زاکرونی مقابل فرانسه را در دیدار شب گذشته رقم زد اما این ستاره جوان معتقد است برای رسیدن به سطح فرانسه باید تلاش زیادی انجام دهند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” این نتیجه مهمی بود. در حال حاضر ما در شرایط سختی قرار داریم و به همین دلیل به اعتماد به نفس نیاز داریم. ما به عنوان یک تیم باید پیشرفت کنیم. این تنها یک دیدار دوستانه بود که در آن فرانک ریبری هم حضور نداشت. نباید فراموش کنیم که ما با این پیروزی چیزی به دست نیاوردیم.

ما نمی توانستیم توپ را از آنها بگیریم. همه بازیکنان فرانسه با استعداد وبا تکنیک هستند و ما در نبردهای نفر به نفر شکست می خوردیم. 

در نیمه اول، خطوط ما کمی عقب تر بازی می کرد و ما نمی توانستیم حمله کنیم. ما فشار یک دیدار خارج از  خانه را کاملا احساس کردیم.

ما مطمئن بودیم که می توانیم توپ را به گردش دربیاوریم  اما وقتی بازی شروع شد، اصلا آسان نبود که نیمه را بدون گل خورده به پایان برسانیم.

زاکرونی به ما گفت که کمی جلوتر بازی کنیم و همچنین از بازیکنان کناری حمایت بیشتری داشته باشیم زیرا آنها در دفاع کردن دچار مشکل بودند. او همچنین گفت که وقتی صاحب توپ شدیم، آن را پشت مهاجمان کناری آنها بیندازیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.