کبریت کدورت، زندگی زوج جوان را به آتش کشید

مرد جوانی که در اقدامی جنون آمیز به دلیل اختلاف خانوادگی با همسرش،منزل مسکونی مشترکشان را به آتش کشیده بود،با شکایت زوجه از سوی ماموران کلانتری ۱۵۱یافت آباد دستگیر شد.

به گزارش ممتازنیوز،ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه ششم شهریورماه وقوع یک فقره آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در آدرس بلوار معلم خیابان رضایی از طریق تماس تعدادی از شهروندان ساکن در شهرک صاحبالزمان (عج) با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰فرماندهی انتظامی تهران بزرگ،به کلانتری ۱۵۱یافت آباد،اعلام و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این گزارش حاکیست،پس از اعلام خبر اکیپی از ماموران فوریت های پلیسی این یگان به سرعت به محل اعزام و به منظور اطمینان از صحت و سقم موضوع،تحقیقات خود را آغاز کردند.

تحقیقات و مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت که فردی به نام ?داود.ص? که معتاد بوده و با همسرش نیز اختلاف خانوادگی داشته در اقدامی جنون آمیز با فندک اقدام به آتش زدن منزل کرده و در این آتش سوزی کلیه اسباب و اثاثیه منزل در اتش سوخته است. این گزارش می افزاید هرچند دقایقی بعد از سانحه ماموران آتش نشانی ایستگاه ۸۷ شهر تهران در موقعیت حاضر و آتش را مهار کردند.اما در این آتش سوزی تقریباً کل خانه به همراه وسایلی در کمتر از حدوداً نیم ساعت به تلی از خاکستر مبدل شده است. از آنجایی که آتش سوزی عمدی بوده،متهم با شکایت همسرش در محل دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.?

داود در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اقدام جهت آتش سوزی منزل مسکونی شد،اما در ادامه در بازجویی های فنی و پلیسی مستمر بعمل آمده لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی مبنی بر آتش سوزی عمدی واحد مسکونی به انگیزه دشمنی و کدورت با همسرش اعتراف کرد. گفتنی است،در این رابطه پرونده ای در کلانتری تشکیل و متهم به دادسرا ارجاع شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.