کتابخانه دیجیتال دانشگاه صنعتی کرمانشاه با ۱۰هزار عنوان راه اندازی شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

کتابخانه دیجیتال دانشگاه صنعتی کرمانشاه با ۱۰هزار عنوان راه اندازی شد

کتابخانه دیجیتال دانشگاه صنعتی کرمانشاه با 10هزار عنوان راه اندازی شد

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، از آغاز به کار کتابخانه دیجیتال این دانشگاه خبر داد و گفت: در این سامانه اینترنتی بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب در رشته های مهندسی قرار دارد.

به گزارش ممتاز به نقل ازروابط عمومی دانشگاه صنعتی روز چهارشنبه به نقل از ˈسینا زرشکیˈ افزود: همچنین در این سامانه حدود ۱۸۰ هزار مقاله لاتین از مجلات بین المللی برای استفاده محققین و اعضا فراهم شده است.ویی اظهار کرد: قابلیت جستجوی سریع در متن ایندکس شده و نیز قابلیت نمایش درختی منابع از ویژگی های منحصر به فرد سامانه کتابخانه دیجیتال دانشگاه صنعتی کرمانشاه است.

وی گفت: با توجه به اینکه مدت زمان بسیاری از تاسیس کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی کرمانشاه نمی گذرد، این مرکز با برخورداری از حدود ۱۲ هزار جلد کتاب فارسی و لاتین با توجه به سرانه دانشجویی کتاب، یکی از به روزترین کتابخانه های تخصصی کشور است.

زرشکی اظهار داشت: معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه با هدف ارائه خدمات علمی به صورت جامع و آسان بدون محدودیت زمانی به اعضاء و سایر محققین و دانش پژوهان اقدام به گردآوری منابع علمی مذکور با قابلیت مطالعه و دانلود با کیفیت بسیار بالا کرده و آمادگی ارائه خدمات به موسسات آموزشی و دانشگاهی استان و کشور را دارد.

/۱۱۷/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.