کتابی با اسم ۳۰ کلمه ای انتشار یافت!

۲۱خردادماه،

مجموعه ای از داستان های جنگی نویسندگان مطرح دنیا در کتابی با یک عنوان نامتعارف و ۳۰ کلمه ای در بازار عرضه شد. این کتاب عنوانی طولانی دارد که نام یکی از داستان های آن به قلم دیو اگرز نویسنده آمریکایی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،‌هفته نامه امید جوان نوشت : مجموعه ای از داستان های جنگی نویسندگان مطرح دنیا در کتابی با یک عنوان نامتعارف و ۳۰ کلمه ای در بازار عرضه شد. این کتاب عنوانی طولانی دارد که نام یکی از داستان های آن به قلم دیو اگرز نویسنده آمریکایی است.

عنوان این داستان عبارت است از: «چه معنی دارد که دسته ای توی یک مملکت دورافتاده، سرباز مملکت شما را بگیرند، به گلوله ببندند، از خودرو خارج بکشند و بعد توی خاک بغلتانند و مثله اش کنند» محوریت داستان های گردآوری شده در این کتاب، جنگ و خشونت و همچنین آسیبی است که آدم ها از جنگ می بینند. ابتدای هر داستان نیز توضیحات کوتاهی دربارهٔ نویسنده اثر و کارنامه کاری اش درج شده است.

کتاب «چه معنی دارد که دسته ای توی یک مملکت دورافتاده، سرباز مملکت شما را بگیرند، به گلوله ببندند، از خودرو خارج بکشند و بعد توی خاک بغلتانند و مثله اش کنند» در ۱۴۸ صفحه و در شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و با بهای ۶۰۰۰ تومان انتشار یافته است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.