کتابی برای مقابله با استرس

کتاب «خداحافظ استرس» با موضوع کاهش استرس در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان منتشر شد.

به گزارش فارس ، هر انسانی در طول روز بارها و بارها به دلایل مختلف دچار استرس می‌شود که برخی از اوقات گریز از این استرس‌ها اجتناب ناپذیر است.

متأسفانه وجود استرس در زندگی نه تنها موجب حل مشکلات نمی‌شود، بلکه برعکس فرد را از ادامه فعالیت صحیح باز می‌دارد به همین منظور یکی از نویسندگان نوقلم کشورمان برای کاهش استرس در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان به نگارش کتابی جیبی با عنوان «خداحافظ استرس» پرداخته است.

این اثر بسیار کوچک در ابعاد ۱۳ × ۱۳ و در ۳۰ صفحه است که نویسنده طی تحقیق و پژوهش این کتاب را برای افرادی که از مشکل استرس‌های بیش از حد رنج می‌برند، به نگارش درآورده است.

نویسنده برای نگارش این کتاب با متخصصان رشته روانشناسی اعم از «زهره پرینوش»، «زهرا عباسی» و «عباس فراهانی» به گفت‌وگو نشسته و ۳۰ نکته مقابله با استرس را جمع‌آوری کرده است.

از جمله نکاتی که در کتاب «خداحافظ استرس» بیان شده است می‌توان به «یاد بگیرید گاهی شکست را هم تجربه کنید»، «گاهی فکر کردن به اشخاص و چیزهایی که دوست دارید به شما آرامش می‌دهد»، «یک نفر را پیدا کنید که محرم باشد تا بتوانید با او راحت حرف بزنید»، «بهترین روش‌ها برای مقابله با نگرانی‌ها خندیدن است» و «شوخی کنید و از ته دل بخندید حتی در سخت‌ترین لحظات» اشاره کرد.

کتاب «خداحافظ استرس» توسط «حمیدرضا وزیری» نوشته شده و از سوی انتشارات «نیلوفر سپید» منتشر شده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.