کتاب آموزش جامع CSS (قسمت اول)

بالاخره بعد از مدت ها تلاش در زمینه ی  ترجمه ،ویرایش و طراحی ، موفق شدیم فصل اول از کتاب آموزش CSS را برای شما عزیزان منتشر کنیم.این کتاب در ۳ فصل تدارک دیده شده است که دو فصل بعدی نیز به زودی منتشر خواهند شد.امیدواریم این کتاب نیز همانند کتاب “امنیت گوگل” که چندی پیش در کتابخانه گویا آی تی منتشر شد و با استقبال فوق العاده ای نیز روبرو شد، موفق باشد.”امنیت گوگل” به حدی موفق بود که شبکه منوتو در بخش تک شو تصمیم به معرفی این کتاب گرفت.

  مطمئنا این اولین کتاب آموزش جامع CSS به زبان فارسی است که در این حد به موضوعات پرداخته است.کتابی که شما با مطالعه دقیق آن ، خواهید توانست درک بهتری از مفاهیم وب پیدا کنید و به طور حرفه ای تری در وب فعالیت کنید.

زبان این کتاب ، ساده و در عین حال شیوا و به آسانی قابل فهم است.لازم به ذکر است که ممکن است بعضی از آمار های داده شده در رابطه با مرورگرها غلط باشد که این به علت قدیمی بودن امار کتاب مرجع بوده است.

بعد از مطالعه این کتاب،ما را از نظرات و انتقادات سازنده خود بهره مند کنید.

مقدمه کتاب

طراحی روشی برای برقراری ارتباط با ایده های بصری است.در مدت چند ثانیه که چیزی را مشاهده می کنیم،باید قادر باشیم تا پیام های بصری آن را درک کنیم.آن چنان که آقای Milton Graser می گوید :طراحی،هنرِ داشتن تعامل با تمام وسایل و امکانات در دستردس است.

اگر چه طراحی وب یک رسانه بصری است،اما توسط یک زبان برای نمایش استایل ها به نام CSS  ساخته میشود.در حالی که شما می توانید از برنامه هایی مانند فوتوشاپ و دریم ویور کمک بگیرید و طراحی تان را به کد تبدیل کنید،اما کمتر شما را ارضا خواهد کرد.برای اینکه بتوانید از طراحی خودتان کاملا راضی شوید،بهتر است یاد بگیرید که چگونه با استایل ها صحبت کنید!

نام کتاب: کتاب آموزش جامع CSS (قسمت اول)

تعداد صفحات: ۶۱ صفحه

فرمت کتاب: پی‌دی‌اف

لینک دانلود کتاب آموزش جامع CSS (قسمت اول)

مطالب مرتبط

  • کدام زبان برنامه نویسی را انتخاب کنم ؟
  • ابزارهای قدرتمند و جدید توسعه وب در فایرفاکس
  • CSS 3: لوگوهای معروف با CSS3!
  • آموزش JQuery – انتخاب المان ها ( عناصر ) صفحه
  • Stylebot، افزونه‌ای برای شخصی سازی ظاهر سایت ها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.