کتاب جادوی رولینگ در دستان پلی استیشن سونی

ماندانا سجادی: سونی در کنفرانس مطبوعاتی اش در E3 2012 محصولی با نام wonderbook را معرفی کرد. یک کتاب تعاملی که با کنترلر پلی استیشن کار می کند.

Wonderbook یک کتاب داستان واقعی در دستان شماست که می توانید به گونه ای کاملا متفاوت با گذشته، در آن جست و جو و کاوش کنید. جی کی رولینگ خالق اثر هری پاتر اولین wonderbook با نام کتاب جادوها (Book of Spells) را ارائه کرده است. این کتاب که یک اثر کاملا متفاوت از رولینگ است به شما اجازه می دهد از طریق PlayStation Move و با استفاده از کنترلرتان درست مثل چوب جادو، با تلویزیون تعامل کرده و جادو ها (Spells) را بیاموزید.

هر فصل از این کتاب یکی از مهارت هایی که شما برای جادوگر شدن به آن نیاز دارید آموزش میدهد. با رمز گشایی از هر فصل کتاب ،بخشی از قصه یکی از دانش آموزان هاگوارتز که زنده نماند تا بتواند انتظاراتی که از او می رفت را برآورده سازد، برای شما آشکار می شود . رولینگ در کنفرانس خبری سونی در E3  گفت: Book of Spells درست مثل کتاب جادوهایی است که در قصه هری پاتر آمده ، من دوست دارم با کمپانی خلاق سونی کار کنم تا بتوانم جادوهایم و داستان های پشت آنها را به زندگی واقعی بیاورم. این دستگاه فوق العاده تجربه ای از کتاب خواندن را برای شما به ارمغان می آورد که تا کنون هرگز مثل آن را نداشته اید.

استودیوی Moonbot هم در حال کار کردن بر روی wonderbook دیگری به نام Diggs Nightcrawler است .

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.