کتاب رازهای جنسی و زناشویی

کتاب رازهای جنسی و زناشویی

یاسین قاسمی نویسنده کتاب رازهای جنسی و زناشویی در گفتگو با ظهور۱۲ چنین میگوید: آموزش های جنسی که گاه آموزش درباره مسائل زناشویی و یا آموزش روابط جنسی نامیده می شوند برای جوانان، روندی از فراگیری و تحصیل مجموعه ای از اطلاعات و دانش لازم و ضروری است. این آموزه ها برای شکل دادن به طرز برخورد و روش رفتاری آنان و باورهایشان درباره موضوعات جنسی است. همچنین آنان را از هویت جنسیتی شان آگاه خواهد کرد و به آنها آموزش خواهد داد که روابط جنسی صحیح چیست و چه روابطی برای جنسیت آنان نادرست است.

این آموزش ها همچنین توانایی و تجربه جوانان را پرورش خواهد داد که آنها با آگاهی درباره انتخاب نوع رفتارشان فکر کنند و احساس مطمئن و شایسته ای درباره کنش های رفتاریشان داشته باشند. این آموزه ها سلاحی خواهد بود تا آنها خود را در برابر سواستفاده های جنسی، بردگی جنسی، بارداری ناخواسته و آلودگی به ویروس ایدز حفاظت کنند. کتاب رازهای جنسی و زناشویی از دو بخش مباحث عمومی و مباحث تخصصی تشکیل شده است .

مباحث عمومی کتاب شامل موارد زیر :اهمیت سلامت جنسی از دیدگاه دین مبین اسلام – آموزش جنسی به کودکان و نوجوانان – مسائل جنسی دوران بلوغ – حقوق جنسی زوجین – سلامت جنسی – سلامت جنسی سالمندان – سلامت جنسی معلولان – انحرافات جنسی / آزار جنسی – خود ارضایی و استمناء

و مباحث تخصصی کتاب شامل موارد زیر میباشد : آموزش سلامت جنسی – مقاربت و مباحث داخلی – انزال زودرس – سلامت جنسی زنان – ایدز و بیماری های مقاربتی – دیدگاه روانپزشکی نسبت به مشکلات جنسی – مشکلات میل جنسی – اختلالات نعوظ – روانشناسی روابط جنسی

این کتاب ارزشمند حاوی تمرین ها ، توصیه ها ، جدول ، ابزارها و تکنیک های مفید و موثر و با ارزشی است که میتواند شما و همسرتان را به مراتب نیرومندتر کرده و روابطتان را برای همیشه متحول سازد ! اگر شما به روابط زناشویی خودتان اهمیت میدهید ، ما خواندن رازهای جنسی و زناشویی را به شما پیشنهاد میکنیم .

تا این لحظه ۷نظر ثبت شده
  1. حسین علی:

    کدام جای زن را مالیش دهم یاچیکارکنم که برایش گه خوب شهوتش بالابیاید برایش لذت بخش باشد

  2. حسین رضوی:

    خیلی عالی و ظروری جهت اطلاع

  3. سهراب:

    کتاب خوب است فقط لینک دانلود بزارید

  4. سورج:

    من خیلی خواهان مساعل جنسی ام.

  5. سارا:

    کتاب عالی بود …مرسی

  6. ترانه:

    خیلی کتاب خوب و مفیدیه.

  7. Mehdi mohamadi:

    یه فایل دانلود بزارین برا کتاب ها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.