کتاب زندگینامه نویسنده منزوی منتشر می‌شود

۱۱ام بهمن ،

به گزارش خبرآنلاین، جاناتان کارپ ناشر کتاب زندگینامه‌ای تازهی درمورد جی. دی. سلینجر معتقد است: «همه ما که کتاب «ناتوردشت» را خوانده‌ایم, جایی در زندگی‌ به خود گفته‌ایم کاش این نویسنده را بیشتر می‌شناختیم.»

 

این کتاب زندگینامه‌ای «جنگ خصوصی جی. دی. سلینجر» نام دارد و دیوید شیلدز و شین سالرون آن را نوشته‌اند و انتشار یافتنت سیمون و شوستر آن را منتشر می‌کند. این کتاب سپتامبر امسال منتشر می‌شود و به همراه آن یک فیلم مستند نیز به خریداران اهدا می‌شود.

 

این فیلم مستند را سالرون کارگردانی کرده و شبکه پی‌بی‌اس حق پخش آن را به عنوان بخشی از برنامه «استادان آمریکا» خریده است. ادامه پخش مجموعه «استادان آمریکا» ژانویه سال ۲۰۲۴ با روی آنتن رفتن قسمت دویست این سریال آغاز می‌شود.

 

سالرون و شیلدز بیش از هشت سال است که روی این کتاب کار می‌کنند. آن ها با بیش از ۱۵۰ نفر که بطور مستقیم یا باواسطه با سلینجر منزوی همکاری کردند، یا دوست او بودند یا تحت تاثیر او مصاحبه کردند. نویسندگان این کتاب، پاسخ‌های مصاحبه‌شوندگان را به طور زندگینامه شفاهی تنظیم کرده‌اند. کتاب شامل عکس‌هایی دیده نشده از سلینجر است.

 

سلینجر سال ۲۰۱۰ درگذشت؛ ۳۰ سال پس از آخرین مصاحبه‌اش و ۴۵ سال پس از چاپ آخرین اثرش. «ناتوردشت» سال ۱۹۵۱ انتشار یافت و تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

 

این زندگینامه به سبب نگاه تازه و بدون رودبایستی‌اش به زندگی سلینجر و ماجراهای او در جنگ جهانی دوم جنجالی توصیف شده است.

 

شیلدز پیش از این ۱۴ کتاب نوشته که به ۱۵ زبان انتشار یافته‌اند و برنده جایزه پن/روسن و پن/سندیکا است. سالرون فیلمنامه‌نویس است و معروف‌ترین کارش «وحشی‌ها» برای الیور استون است.

 

هالیوود ریپورتر/ ۲۹ ژانویه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.