کتاب شهید مصطفی کاظم زاده رونمایی شد

به همت جوانان پرشور و فعال “موسسه سرلشکرشهید احمد کاظمی” نجف آباد، کتاب “دیدم که جانم می رود” نوشته “حمید داودآبادی” دربردارنده خاطراتی از شهید مصطفی کاظم زاده، رونمایی شد.

به گزارش مجله شبانه ممتاز نیوز، وبلاگ خاطرات جبهه در آخرین پست خود به معرفی یک کتاب پرداخت و نوشت:

به همت جوانان پرشور و فعال “موسسه سرلشکرشهید احمد کاظمی” نجف آباد، کتاب “دیدم که جانم می رود” نوشته “حمید داودآبادی” دربردارنده خاطراتی از شهید مصطفی کاظم زاده، رونمایی شد.

برای اولین بار و به ابتکار “موسسه سرلشکر شهید احمد کاظمی” نجف آباد، همزمان با روز ۲۲ مهر ماه، راس ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه، لحظه شهادت مصطفی کاظم زده در عملیات مسلم بن عقیل که سال ۱۳۶۱ در سومار به وقوع پیوست، . خاطرات و زندگی این شهید، بر سر مزارش در بهشت زهرا (س) رونمایی شد.

در این مراسم باشکوه و جالب که در نوع خود بی نظیر بود، با حضور خانواده، دوستان و همرزمان آن شهید عزیز، یاد .دلاورمردانی که با نثار خون خویش ایران اسلامی را بیمه کردند، گرامی داشته شد.

کتاب “دیدم که جانم می رود” در ۳۲۰ صفحه، حاوی خاطرات، تصاویر و اسناد شهید مصطفی کاظم زاده، توسط همرزم وی حمید داودآبادی به نگارش درآمده و به سلیقه و همت جوانان نسل امروز، با مشارکت “موسسه سرلشکر شهید احمد کاظمی” نجف آباد و “موسسه فرهنگی هنری مهر ۶۱″، در ۵۰۰۰ نسخه و با قیمت ۴۸۰۰ تومان وارد بازار کتاب شد.

مراکز پخش:
موسسه فرهنگی هنری مهر ۶۱:
تهران – خیابان انقلاب اسلامی – خیابان دانشگاه – تقاطع خیابان شهید لبافی نژاد – پلاک ۶۵ تلفن ۶۶۴۰۵۰۸۳  www.davodabadi.blogfa.com

موسسه سرلشکر شهید احمد کاظمی:
اصفهان – نجف آباد – خیابان فردوسی شمالی – کوی شهید نجفیان – پلاک ۲۰ تلفن ۲۶۱۶۶۸۸ – ۰۳۳۱ www.kazemipub.ir

مرکز توزیع کتاب و ترویج فرهنگ کتاب خوانی ن والقلم:
قم – خیابان سمیه – بین کوچه ۸ و ۱۰ – پلاک ۱۵۸ تلفن ۷۸۴۰۸۲۴ – ۰۲۵۱ WWW.NUNVALGHALAM.BLOGFA.COM
اصفهان – نجف آباد – تلفن: ۲۶۱۶۰۶۸ – ۰۳۳۱

مرکز پخش و توزیع کتاب آفتاب پنهان:
قم – تلفن: ۰۹۱۹۲۵۱۱۰۳۶


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.