کتاب ” مبانی اطلا فرینی کارآفرینی” با اطلاعات و در اطلاع رسانی

۰۶م آذر ،

توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران انتشار یافت:

کتاب مبانی اطلافرینی کارآفرینی با اطلاعات و در اطلاع رسانی توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در ۱۲۵۰ نسخه به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران: کتاب مبانی اطلافرینی کارآفرینی با اطلاعات و در اطلاع رسانی توسط انتشار یافتنات پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران با همکاری نشریه چاپار در هزار و ۲۵۰ نسخه انتشار یافت.

بنابراین گزارش نویسنده این کتاب سیروس علیدوستی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و محمود خسرو جردی بوده که زمینه نوینی در پژوهش های کارآفرینی پدیدار شده است که از پیوند ابتدا و انتهای ۲ واژه information و entrepreneurship  با نام infopreneurship شناخته می گردد.

بر اساس این گزارش در این کتاب از پیوند ابتدا و انتهای دو واژه ، اطلاعات و ” کارآفرینی” برابر نهاد ” اطلافرینی” پدیده آمده که اطلا فرینی ، کارآفرینی با اطلاعات و در اطلاع رسانی را کمک می کند تا بتوانند در آوردگاهی به نام بازار ، به هماوردی بپردازد و با سود‌آوری کامیاب شود.

در ادامه این گزارش آمده است ؛در این کتاب با استفاده از بعضی منابع کلیدی تلاش شده که زمینه ها و مفهوم های پایه ی اطلا فرینی ارائه کردند تا با تبیین کامل و روز آمد این مفهوم از یک سو و شناخت مبانی و سبک های اطلاآفرینی ایرانی از سویی دیگر فعالیت های در خور پژوهشگران توانایی ایرانی صورت گیرد چنانچه این کتاب در ۲۷۹ صفحه در ۱۲۵۰ نسخه به چاپ رسیده است./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.