کتاب «من مادر مصطفی» با حضور همسر و مادر شهید احمدی روشن رونمایی شد

کتاب «من مادر مصطفی» با حضور همسر و مادر شهید احمدی روشن رونمایی شد

 

جمعه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۲۱:۴۸

به گزارش فارس، مراسم رونمایی از کتاب «من مادر مصطفی» امروز با حضور نویسنده کتاب رحیم مخدومی، صدیقه سالاریان، مادر شهید مصطفی احمدی روشن، فاطمه بلوری کاشانی همسر شهید و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب در سالن «بیداری اسلامی» وبه همت موسسه «رسول آفتاب» برگزار شد.

کتاب «من مادر مصطفی» خاطرات دانشمند شهید مصطفی احمد روشن نوشته «رحیم مخدومی» دارای پانزده بخش اعم از «اشاره»، «شب های بعد از پدر»، «من مصطفی را مرد می خواستم»، «روز میدان رفتن زنان»، «قدر زر، زرگر شناسد»، «ضمایم و عکس ها»، «بیانات رهبر در منزل شهید»، «نامه خانواده شهید احمدی روشن به رهبر معظم انقلاب» و «واکنش حزب الله لبنان به ترور دیروز تهران» است.

در بخش «اشاره» این اثر رحیم مخدومی نوشته است: بعضی آدم ها قلم ها را هم عاشق می کنند وقتی خود در عشق شعله ورند، به هر اهل دلی می خورند، آن را به آتش می کشند، می سوزانند، خاکستر می کنند.امان از روزی که به قلم بخورند، دیگر عقل و عقال برای قلم باقی نمی گذارند؛ نشانه عشق چیست؟ بی قراری تا رسیدن به معشوق، بی صبری در انتظار، بی عقلی در احتساب.با این آدرس، قلم من بارها و بارها به خانه معشوق پاگذاشته است؛ یک بار عاشق هفده ساله ای شد که هجده سال در کما بود. هفده ساله ای، هجده سال در کما بود! همین شد خال روی ماه معشوق، که دل هر عاشق ساده دلی را می برد.

جوانی هفده سال زندگی کرد، اما وقتی می خواست دنیای خاکی را ترک کند، سی و پنج ساله بود!قلم من وقتی همان جمله اول را شنید، کارش از عشق گذشت و به جنون کشید، مجانین که صبر و تحمل حالی شان نیست، زود می خواهند به خواسته شان برسند.پشت این اثر درج شده است که من همین مصطفایی رو که الان هست می خواستم، نه مصطفای ترسو که از ترس جونش کارشو ول کنه؛ اندازه دوس داشتنم به قدریه که الان اگه قدرت داشته باشم بچه ام رو پس بگیرم، می گیرم ولی با همه علاقه ای که بهش داشتم مرد بودنشو دوست داشتم، محکم بودنش را دوست داشتم، هدفش را دوست داشتم.

نشر شاهد برای چاپ نخست کتاب «من مادر مصطفی» نوشته «رحیم مخدومی» را در ۱۳۶ صفحه و با قیمت ۳۰۰۰ هزار تومان منتشر و روانه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب کرده است.

جوان آنلاین – آخرین عناوین فرهنگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.