کتاب های سبز آموزشی با هدف حفاظت از محیط زیست در مدارس آستارا توزیع شد

ˈعلی کوهیˈ عصر روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: به منظور اشاعه فرهنگ حراست از محیط زیست و نیز اجرای طرح تفکیک و بازیافت پسماند، کتاب های سبز با هدف آموزش قشر نونهال و نوجوان شهرستان در بین مدارس توزیع شد.

وی افزود: کتاب های سبز آموزشی دارای ۲۰ مضمون متفاوت است و در آن خطرات زیست محیطی، نحوه دفع زباله، آشنایی با روز زمین پاک و نحوه بازیافت کاغذ تشریح شده است.

شهردار آستارا بیان کرد: در این کتاب های سبز آموزشی به صورت غیرمستقیم در جهت آموزش عمومی، طرح تفکیک پسماند از مبدا و حفظ محیط زیست به دانش آموزان آموزش داده شده است.

وی در ادامه با اشاره به توزیع سایر اقلام فرهنگی در کنار کتاب های سبز اضافه کرد: ۳۰۰ حلقه لوح فشرده نمایشی و آموزشی، ۳۵۰ عدد پوستر آموزشی ، ۱۵۰ جعبه مداد ۱۲ تایی و دو هزار و ۶۰۰ عدد بروشور آموزشی از جمله محصولات فرهنگی است که بین دانش آموزان آستارا توزیع شده است.

کوهی اظهار داشت: مواد اولیه محصولات فرهنگی ارائه شده به دانش آموزان آستارایی از بازیافت زباله ها و همچنین کاغذ و روزنامه های باطله تهیه شده است.

به گزارش ایرنا ، کتاب ها و نیز تمامی محصولات فرهنگی و آموزشی مذکور از سوی شهرداری آستارا و با هماهنگی اداره آموزش و پرورش در بین دانش آموزان سه مقطع پیش دبستانی ، ابتدایی و راهنمایی این شهرستان توزیع شده است.ک/۳

۷۱۰۵ / ۵۳۵/۶۹۵

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.