کتاب “کاش کمی بزرگتر بودم” راهی نمایشگاه کتاب فرانکفورت می شود

ترجمه کتاب “کاش کمی بزرگتر بودم” به زبان انگلیسی، با موضوع دفاع مقدس، در شصت و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت عرضه می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، کتاب “کاش کمی بزرگتر بودم”، با هدف شناخت نوجوانان از رشادت های رزمندگان اسلام و اشاعه فرهنگ در هشت سال دفاع مقدس توسط انتشارات علمی فرهنگی در سال ۱۳۸۶ منتشر و امسال نیز از زبان فارسی به انگلیسی ترجمه شده است.
این کتاب را اکبر صحرایی در حوزه ادبیات دفاع مقدس و برای رده سنی نوجوان به رشته تحریر درآورده است.
این گزارش می افزاید: مترجم این کتاب سوفیا کوتلاکی می باشد که در قطع بیاضی و با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه با تصویرگری و صفحه آرایی زیبا و با کیفیت چاپ مناسب در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.
این کتاب برگزیده دوازدهمین دوره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس در سال ۱۳۸۷، برگزیده چهارمین دوره جایزه کتاب فصل در زمستان ۱۳۸۶ و برگزیده دومین جشنواره کتاب سلام ویژه نشریات خردسال، کودک و نوجوان در حوزه علمیه قم می باشد.
گفتنی است انتشارات علمی و فرهنگی با ۱۲۰ عنوان کتاب منتخب و بیش از ۵۰ عنوان کتاب الکترونیک، همچون سالهای گذشته به صورت مستقل در شصت و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت حضور خواهد داشت./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.