کتک‌ زدن خبرنگار به سبب سوال‌ از شیخ!

۱۲م دیماه ،

خبرنگار روزنامه الوطن عربستان از سوی همراهان یک مبلّغ مشهور وهابی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ روزنامه الوطن امروز دوشنبه نوشت: “عبدالمحسن الفاران” خبرنگار این روزنامه، تصور نمی کرد که سؤال او از شیخ “عائض القرنی” مبلّغ عربستانی دربارهٔ علل ممانعت از ورود وی به خاک آمریکا، سبب شود که از سوی یکی از همراهان این مبلّغ کتک بخورد.

به گزارش این روزنامه، فرد همراه این مبلّغ عربستانی، پس از این که روزنامه نگار الوطن را به شدت هل داد و وی را بر زمین انداخت، به او گفت: “به خدا توکل کن، آمریکا دیگر چیست؟”

این اتفاق پس از برگزاری مراسم شب شعری که انجمن کودکان معلول شنبه شب برگزار کرد و شیخ القرنی نیز درآن حضور داشت، روی داد. الفاران بعد ازاین مراسم تلاش کرد که از این مبلّغ دربارهٔ علل ممانعت از ورودش به آمریکا سوال کند که شیخ حاضر به پاسخگویی به او نشد؛ اما یکی از همراهان این مبلّغ، خبرنگار عربستانی را مورد ضرب و شتم قرار داد و در مقابل چشمان حاضران به وی توهین کرد.

روزنامه الوطن اعتراض خود به این اقدام را به طور شفاهی به “خالد الفهید” مسئول روابط عمومی انجمن کودکان معلول ابلاغ کرد که الفهید نیز از این اتفاق ابراز تاسف کرد. سپس مشخص شد کسی که خبرنگار را مورد اهانت قرار داده، یکی از همراهان شیخ بوده است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.