کتک کاری با کارکنان اورژانس برای حمل نکردن بیمار فوت شده

تاریخ انتشار: ۲۸ June 2016 | 10:40 pm

به گزارش سرویس حوادث “جام نیوز”؛ ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان بوشهر ، در مصاحبه ای عنوان کرد : آقای اسعدی از نیروهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ مستقر در پایگاه جاده ای بوالخیر ، حین انجام ماموریت مورد حمله همراهان عصبانی قرار گرفت وزخمی شد .

وی در بیان علت حادثه اظهار داشت : ناآشنایی مردم با قوانین و توقعات آنان که گاها جز خط قرمزهای فوریتهای پزشکی است ، مسبب این مسئله بوده است . در بیان واضح تر حمل اجساد متوفیان جز وظایف اورژانس نیست و بارها راجع به این مسئله صحبت شده است ولی باز شاهد اصرار همراهان بخصوص در صحنه های تصادفی هستیم .

دکتر دادجو حمله به نیروهای اورژانس ۱۱۵ بخصوص حین انجام ماموریت و رسیدگی به مصدوم را ناپسند دانست و طبق آیین نامه های موجود و قوانین قضایی ، مشمول جرائم نقدی و حبس عنوان کرد .

وی در تشریح مورد پیش آمده گفت : آقای اسعدی طبق اعلام مرکز پیام شهرستان تنگستان به محل تصادف اعزام می شوند ، طبق بررسیهای به عمل آمده یکی از مصدومین به دلیل شدت ضربه های وارده فوت شده بود و دو مصدوم قابل انتقال بودند ، طبق فرآیند موجود یک دستگاه آمبولانس دیگر جهت پشتیبانی فراخوانده شده و ضمن هماهنگی با مرکز پیام ترتیبی داده می شود که مصدومین به بیمارستان منتقل شوند .

در زمان سوار کردن مصدوم دوم همراهان اصرار به حمل فرد فوت شده می کنند که با مخالفت نیروی اورژانس می شوند و همین مسئله باعث حمله ایشان به آقای اسعدی شده و ایشان از ناحیه صورت زخمی می شوند .

باشگاه

۱۱۰

منبع : جام نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.