کدام اعضای شورای شهر برای« سیاسی ، سلیمی و استیلی »در صفحه اول روزنامه همشهری پیام تبریک دادند؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – جمعی از اعضای سرشناس شورای شهر تهران عضویت ۳ نفر از اعضای هیات مدیره پرسپولیس را تبریک گفتند.

مهدیه جباری: حضور حمیدرضا سیاسی ، حمید استیلی و مصطفی سلیمی در هیات مدیره پسرپولیس بهانه ای بود تا ۱۵ عضو شورای شهر و یک فعال اصلاح طلب در آگهی مشترکی در صفحه اول روزنامه همشهری ۱۴ اردیبهشت منتشر شد ، این انتصاب را تبریک بگویند.

به گزارش ممتاز ؛ این آگهی که بر اساس تعرفه سازمان نیازمندی های همشهری ۹ میلیون ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد و شمال تخفیف هم نمی شود از سوی احمد مسجد جامعی ، انصاری ، دانشور ، جدیدی ، سرخو ، تندگویان ، دوستی ، حکیمی پور ، شجاع پوریان ، حقانی ، مختاباد ، ساعی و رضازاده ، صابری و سالاری و همچنین محسن رهامی از فعالان اصلاح طلب تنظیم شده و عضویت این سه در هیات مدیره پرسپولیس را شایسته دانسته و برای شان آرزوی موفقیت کرده است. از میان این ۳ عضو هیات مدیره ، حمیدرضا سیاسی یک فعال اقتصادی در عرصه ساخت و ساز است که سال ها قبل و در دوران شهرداری غلامحسین کرباسچی در شهرداری تهران مشغول به فعالیت بوده است. مصطفی سلیمی شهردار منطقه ۲۱ تهران هم از معدود شهرداران اصلاح طلب مناطق تهران است .

استیلی هم به عنوان یک چهره ملی اگرچه در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد در ستاد های انتخاباتی رئیس جمهور پیشین فعالیت می کرد و همیشه با چهره های اصولگرای شورا چون حبیب کاشانی رفاقتی صمیمی داشت اما این بار در کنار سیاسی و سلیمی قرار گرفته و حتی پیام تبریک چهره های اصلاح طلب به او نشان از زاویه میان حضور این بار او در هیات مدیره با دوستان پیشینش می تواند داشته باشد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.