کدام جاده ها برای تعطیلات پایان هفته ممنوع می باشند؟

۱۹ام بهمن ،

کدام جاده ها برای تعطیلات پایان هفته ممنوع می باشند؟

تعطیلات پایان هفته برای بسیاری از خانواده ها فرصت خوبی است تا به سفر بروند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل ازخبرآنلاین، هرچند که روز شنبه تعطیل نیست و آموزش و پرورش هم اعلام کرده که مدارس تعطیل نیستند اما پیش بینی می گردد که اکثر خانواده ها در این تعطیلات به مسافرت بروند. از این رو در این ایام جاده ها شلوغ می شوند و آمار تصادفات رانندگی هم بالا می رود. همچنین مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به اتفاق دیدگان است.

پلیس راه هم محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرده است که در جدول زیر آورده شده است:

 

 

نام جاده محدودیت ها
محور چالوس  تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه امسال از محور چالوس و بالعکس ممنوع است.
محور کرج – چالوس تردد انوع تریلر و کامیون از محورهای کرج – چالوس و هراز کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۲:۳۰ روز جمعه ۲۰ دی از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۲:۳۰ روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا۲۲:۳۰ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه انجام می‌گیرد.
محور هراز تردد تمام کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۲:۳۰ روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه و از ساعت ۶ تا ۲۲:۳۰ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه مورخ ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ بهمن ماه سال جاری از محور هراز ممنوع است.

 

پنجشنبه ۱۹ بهمن   ۱۳:۳۵

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.