کراس اوور جدید سوبارو، معرفی شد

۲۵ آبان ،

«مجله ماشین» – کمپانی سوبارو، به تازگی تصاویر، و جزئیات فنی نسل جدید کراس اوور forester را منتشر نمود، و اعلام کرد، که قرار است این مدل، از سال آینده، و به عنوان مدل ۲۰۲۲ وارد بازار شود. استفاده از رینگ های ۱۷ یا ۱۸ اینچی آلومینیومی، بهبود فضای داخل کابین، بهینه سازی اساسی سیستم تعلیق، بهینه سازی میزان فضای صندوق بار، امکان اتصال تلفن هوشمند، ناوبری، دوربین دید عقب، و سیستم صوتی هارمن/کاردن، از جمله نکات قابل اشاره درباره این خودرو به شمار می رود.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، قوای محرکه این خودرو، که ۱۵ سال جز پرفروش ترین تولیدات سوبارو بوده است، توسط دو پیشرانه تامین می شود، که در ادامه توجه شما را، به جزئیات آنها جلب می نمائیم:
یک پیشرانه ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر، تنفس طبیعی، که ۱۷۰ اسب بخار قدرت داشته، و ۲۳۶ نیوتن متر نیروی گشتاوری تولید می کند. یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر، مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت، که به لطف بهره گیری از توربوشارژر، و اینترکولر، قادر به تولید ۲۵۰ اسب بخار قدرت، و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور می باشد.
گفتنی است قدرت این پیشرانه ها، توسط سه جعبه دنده ضریب متغیر، ۶ یا ۸ سرعته اتوماتیک، به هر چهار چرخ منتقل می شود. شایان توجه است، درباره خودروی مورد بحث، مقاله جامعی در شماره ۹۹ ماهنامه نوآور (آذرماه )، در کنار ده ها مطلب جذاب و خواندنی دیگر، به چاپ رسیده است، که مطالعه آن را به تمامی علاقه مندان توصیه می کنیم.

تهیه خبر: حمیدرضا انصاری

پایان خبر/

تاریخ ارسال :سه شنبه ۲۴ آبان ماه
ساعت ارسال: ۱۲:۱۵


مجله ماشین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.