کرانچار:امیدوارم با تجربه ای که داریم بتوانیم السد را ببریم/رائول شانس صعود آنهاست

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – مهر نوشت:

زلاتکو کرانچار در کنفرانس خبری قبل از بازی با السد قطر گفت:«امیدواریم با تجربه‌ای که سپاهان در اختیار دارد بتوانیم موفق به شکست السد شویم.»

زلاتکو کرانچار در نشست خبری قبل از دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و السد قطر با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: بازی سختی را در برابر السد پیش رو داریم. دو سال پیش سپاهان در دو بازی رفت و برگشت السد قطر را شکست داد و تیم ملی ایران هم تیم ملی قطر را مغلوب کرده و حال نیز سپاهان با اتکاء به ملی پوشان و سایر بازیکنان با کیفیتی که در اختیار دارد مصمم است که باز هم السد را مغلوب کند.

وی افزود: البته فراموش نمی‌کنیم که السد قطر با کادر فنی خوب و ستارگانی همچوم رائول قطعا می‌تواند یکی از شانس‌های صعود از گروه ما باشد و حریف قدرتمندی محسوب می‌شود اما در گام اول هدف‌مان این است که قطعا از گروه صعود کنیم در ادامه رقابت‌ها موفق ظاهر شویم.

کرانچار ادامه داد: نگاهی به رقبایمان در گروه می‌تواند سختی‌ها و دشواری‌ها و قدرتمندی حریفانمان را مشخص کند. الهلال و السد از قهرمانان آسیا و کشورهای خود بوده اند. الاهلی امارات هم از تیم‌های موفق امارات و آسیاست. بنابراین همه تیم‌های این گروه برای صعود کار سختی دارند.

کرانچار در پایان گفت: سپاهان با تجربه بالای آسیایی و کارنامه درخشانی که در اختیار دارد باید در این رقابت‌ها درخشان ظاهر شود و ما برای تحقق این هدف تلاش می‌کنیم.

تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و السد قطر فردا چهارشنبه ساعت ۱۹ در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.