کرانچار: آقای رویانیان اول خانه خودت را جارو کن!/در شرایط فعلی جباری گزینه مناسبی نیست

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – مهر نوشت:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با انتقاد شدید از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم رویانیان به سبب ترس ناشی از عدم اعتماد به نفس نسبت به شرایطی که تیمش دارد اظهار نظرهای کذب و در واقع غیر حقیقی را مطرح می‌کند.زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تمیش مقابل راه‌آهن سورینت اظهار داشت: ما در این دیدار نیازمند برد هستیم. با تماشای بازی‌های راه آهن سورینت مقابل استقلال و سایپا، آنها را کاملا آنالیز کرده و پس از بررسی‌هایی که داشتیم روی تاکتیک انتخابی سپاهان برای رویارویی با آنها برنامه‌ریزی کردیم. در واقع باید بگویم جایگاه فعلی راه آهن سورینت در جدول جایگاه واقعی این تیم نیست.
وی ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در دیدار فردا به اهداف خود دست یابیم. پس از هفت هفته لیگ ۱۱ امتیاز بدست آوردیم و فاصله امتیازی تیم با صدر جدول تنها ۴ امتیاز است و هنوز بازی‌های بسیاری از لیگ باقی‌مانده‌اند. ما در هفته‌های آینده قطعا اوضاع بهتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص محرم نویدکیا، گفت: وی بعد از عمل جراحی که در آلمان داشت، به ایران برگشته و اکنون دوران نقاهت پس از عمل را می‌گذراند.

وی با بیان اینکه آرش افشین، مجتبی جباری و یعقوب کریمی به تمرینات تیم ما دیر اضافه شدند، گفت: این سه بازیکن در اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه حضور نداشتند و از تمرینات عقب ماندند. افشین در تمرینات بسیار با انگیزه کار می‌کند. ما همچنین منتظر آماده شدن کامل یعقوب کریمی هم هستیم. زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

کرانچار در مورد جباری گفت: او بازیکن با کیفیتی است اما به هر حال کسی که نمی‌تواند تمام افکار و ذهنیتش را برای تلاش در تیم و موفقیت به کار ببرد. در شرایط فعلی او گزینه بسیار مناسبی نیست.

وی افزود: به همین سبب ما او را موقتا کنار گذاشتیم. من روی کیفیت بازی جباری صحبتی ندارم. او بدنش در تیم حضور دارد اما ذهنش جای دیگری است. ما منتظریم تا ببینیم باشگاه در خصوص وی چه تصمیمی می گیرد و در این خصوص تابع تصمیم باشگاه هستیم چون منافع تیم نسبت به نظر من ارجحیت دارد. من در خصوص وضعیت جباری تجربه مشابهی در تیم ملی کرواسی دارم که در آن تجربه ما بازیکن را مورد تحریم قرار دادیم تا بتواند به شکل اصلی و توانایی های خود باز گردد.

وی در خصوص اظهار نظر اخیر رویانیان مبنی بر اینکه کرانچار از کرواسی اخراج شده و اجازه کار در این کشور را ندارد اظهار داشت: من فکر می‌کنم رویانیان به سبب ترس ناشی از عدم اعتماد به نفس نسبت به شرایطی که تیمش دارد چنین اظهار نظرهای کذب و در واقع غیر حقیقی را مطرح می‌کند. من کاملا آزاد هستم و هرجا که بخواهم می توانم کار کنم و هر گونه فعالیت اجتماعی را که بخواهم می‌توانم انجام دهم.

کرانچار در این زمینه تاکید کرد: آقای رویانیان بهتر است به شرایط تیم خود بپردازد. ما در این خصوص در کرواسی ضرب المثلی داریم که اول در حیاط خانه خود را جارو کن و بعد به حیاط خانه دیگری بپرداز!

تیم فوتبال راه آهن سورینت فردا پنجشنبه در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم سپاهان خواهد رفت.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.