کرانچار: از ۵بازی باقیمانده باید ۴بازی را ببریم

۱۶م اسفند ،

 زلاتکو کرانچار پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل صبای قم گفت: ما باید این بازی را به دو نیمه تقسیم کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و کیفیت فنی بالاتری نسبت به نیمه اول داشتیم. از ابتدا به بچه‌ها گفته بودم باید مالکیت توپ و زمین را در اختیار بگیریم و به حریف فشار بیاوریم. در خلال نیمه دوم عملا ابتکار عمل دست ما بود. به خصوص پس از گلی که سوکای به ثمر رساند.

سرمربی تیم سپاهان در مورد شرایط بازی گفت: از ۵ یا ۶ موقعیت گل خودمان مانند بازی مقابل گهر استفاده نکردیم. با ۶ یا ۷ گل می‌توانستیم پیروز دیدار باشیم اما ۳ امتیاز بازی مهم بود که آن را بدست آوردیم. بعد از گل اول چندین موقعیت از دست دادیم و من نگران بودم که مبادا حریف با یک موقعیت، تمام برنامه‌های ما را به هم بریزد. آنها فقط یک شانس مسلم گل داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند. به هر حال بابت این پیروزی به بازیکنانم تبریک می گویم.

وی راجع به ادامه بازی‌های لیگ و بازی در خانه تیم‌های استقلال و تراکتور سازی نیز گفت: استراتژی‌ای که قبل از بازی با صبا تعریف کردیم این بود که از ۶ بازی باقیمانده ۵ بازی را ببریم و الان پس از این برد باید از ۵ بازی باقیمانده ۴ تا از آنها را ببریم. تیمی که می‌خواهد به قهرمانی برسد باید بدون توجه به نام حریفان و یا اینکه در کجا بازی می‌کند حداکثر امتیازات را به دست آورد.

کرانچار راجع به موقعیت‌سوزی مهاجمان تیم خود نیز گفت: من به دفعات به بازیکنانم راجع به این موقعیت‌سوزی‌ها اخطار دادم و به آنها گفته‌ام که ممکن است تعداد گل‌های زیاد در پایان فصل به کمک ما بیاید. امیدوارم از این پس چنین موقعیت‌سوزی‌هایی نداشته باشیم.

سرمربی تیم سپاهان راجع به اخراج خوروش گفت: ما خودمان نیز از این موضوع غافلگیر شدیم و فقط لحظه خروج او از زمین را دیدیم. دلیلش را نمی‌دانم و بهتر است از خود ایشان بپرسید.

وی راجع به نوید‌کیا و انتقاداتی که از وی می‌شود گفت: نوید‌کیا بازیکنی است که در همه بازی‌های سپاهان به میدان می‌رود و ممکن است به خاطر همین تعداد بازی خستگی بر او عارض شود. اگر چنین بازیکنی از یک بازی دور باشد تمرکز خود را از دست می‌دهد. باید به امثال چنین بازیکنانی فرصت داد تا به روزهای اوج خود برگردند اما نباید فراموش کرد که ممکن است او چند پاس اشتباه داده باشد اما نقش موثر او در پیروزی‌های سپاهان بسیار پررنگ است.

کرانچار راجع به بازی احمد جمشیدیان نیز گفت: به خاطر مصدومیت پاپی، برای اولین بار از جمشیدیان در کنار نوید‌کیا استفاده کردیم و او هم بازی خوبی ارائه داد. هرچند انتظار درخشش بیشتری از او می‌رفت و امیدوارم در بازی‌های بعد با کیفیت‌تر ظاهر شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.