کرانچار : استقلال می‌خواهد در جام حذفی نیز از امتیاز میزبانی استفاده کند

۸فروردین ۱۳،

کرانچار : استقلال می‌خواهد در جام حذفی نیز از امتیاز میزبانی استفاده کند

اظهارات زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال.

به گزارش فوتبال آنلاین زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: سال نو را تبریک می‌گویم و برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی می‌کنم، بازی فردا یک دربی است و مسابقه بزرگی است، درست مثل مسابقه ۲ تیم که در لیگ و چند هفته بعد دوباره باید تکرار شود.

کرانچار ادامه داد: متاسفم که بگویم این بازی یک فینال قبل از فینال جام حذفی است، استقلال و سپاهان نشان دادند که تیم‌های قدرتمندی می باشند اما فوتبال بی‌رحم است و یکی از دو تیم باید حذف شود، ما از تعطیلات نوروزی بهترین استفاده را کردیم و امیدوارم فردا شاهد یک مسابقه زیبا بین دو تیم باشیم.

وی افزود: از آنجایی که استقلال صدرنشین لیگ است می‌خواهد در جام حذفی نیز از امتیاز میزبانی‌اش استفاده کند و مقابل تماشاگران و ورزشگاه خود با قدرت ظاهر شود. بازیکنان ما هم با انگیزه می باشند و می‌خواهیم مقابل فشارهای استقلال پاسخ مناسبی بدهیم.

کرانچار در مورد محروم و مصدومان تیمش گفت: هیچ مصدوم و محرومی نداریم و با‌‌ همان ترکیب بازی با تراکتورسازی مقابل استقلال بازی خواهیم کرد، ضمن اینکه احمد جمشیدیان هم مصدومیتش به پایان رسیده است و او هم به جمع ما اضافه می‌شود.

وی در مورد مصدومیت محمدرضا خلعتبری گفت: خلعتبری بعد از آنکه به سبب مصدومیت از اردوی تیم ملی بازگشت کادر پزشکی سپاهان تمام تمرکزش را برای درمان او انجام داد و من انتظار دارم که او فردا مقابل استقلال بازی کند.

سرمربی سپاهان در مورد پیروزی مقابل تراکتورسازی در لیگ بر‌تر گفت: آن برد به ما انگیزه و اعتماد به نفس داد و بازیکنان ما به این باور رسیده‌اند که وقتی مقابل تیم قدرتمند تراکتورسازی و تماشاگران پرشورش در تبریز پیروز می‌شویم، می‌توانیم این بازی را در تهران و مقابل استقلال هم تکرار کنیم، استقلالی که قدرتمند‌تر از تراکتورسازی است. ما بازیکنان سپاهان را از نظر ذهنی آماده کرده‌ایم تا در تمام بازی‌های باقیمانده در جام حذفی، لیگ بر‌تر و لیگ قهرمانان آسیا پیروز شوند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه ۲ تیم استقلال و سپاهان به زمان بازی اعتراض داشتند، گفت: ما علاقه‌مند بودیم این مسابقه امروز برگزار شود چون بلافاصله بعد از بازی با استقلال یک دیدار بسیار مهم و دشوار با الاهلی عربستان داریم که این مسئله کار ما را سخت می‌کنم. بعد از بازی با استقلال فقط سه روز زمان داریم تا بازیکنان به طراوت لازم برسند و فرصت اندکی برای آماده‌سازی تیم داریم. استقلال هم به همین سبب معترض بود، آن‌ها هم مسابقات دشواری دارند اما در ‌‌نهایت به تصمیم سازمان لیگ احترام گذاشتیم.

کرانچار در پاسخ به سوال که دیدار استقلال و سپاهان را دربی می‌نامند، گفت: این بازی دربی است و هم این بازی و هم مسابقه‌ای که دو تیم در لیگ بر‌تر دارند دربی است زیرا دو تیم استقلال و سپاهان بازی‌های با کیفیت و زیبایی را به نمایش می‌گذارند و هر دو تیم شرایط خوبی دارند و قدرتمند می باشند، بنابراین نامی دیگر به جز دربی ایرانی برای این دیدار نمی‌توان گذاشت. سپاهان ۳ دوره متوالی قهرمان لیگ بر‌تر بوده است، ما تیم قدرتمندی هستیم همانطور که استقلال قوی است.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.