کرانچار: اگر همیشه این‌گونه باشیم، قهرمانیم

۲۸م اسفند ،

194808_635.jpg

سرمربی سپاهان می گوید تیمش، تراکتورسازی را با نمایشی خوب زمین گیر کرد و با این روند به قهرمانی بسیار امیدوار است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی سه بر یک برابر تراکتورسازی دربارهٔ این دیدار گفت: وقتی به تبریز آمدیم قصد داشتیم پیروز شویم و تمام سعی و تلاشمان را کردیم. از سویی موفق شدیم در میانه ی زمین، تراکتورسازی را غافلگیر و زمین‌گیر کنیم. همچنین عملکرد خوب هافبک‌هایمان در این نتیجه بسیار موثر بود و توانستیم حریف را در تمام دقایق بازی تحت سلطه ی خودمان درآوریم.

او در ادامه دربارهٔ سیستم بازی تیمش گفت: از سیستم ۲-۴-۴ به مدت یکسال است که استفاده می کنیم. این سیستم برای تیم‌مان جا افتاده است. همچنین از بازیکنانم تشکر می کنم که تا لحظه آخر تلاش کردند تا گلهای بسیاری را به ثمر برسانند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سوالی دربارهٔ هواداران تراکتورسازی گفت: هواداران تراکتورسازی جو خوبی را در استادیوم حاکم کرده بودند ولی شاید روز خوب تراکتور نبود تا بتواند به استقبال و تشویق های هوادارانش پاسخ بدهد.

وی دربارهٔ ی سه گل دیگر به ثمر رسیده توسط تیمش که داور این دیدار آنها را آفساید اعلام کرد، گفت: بازیکنانی که پشت دروازه ما تمرین می کردند می گفتند دو گل از سه گل آفساید نبوده است.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: ما از ابتدا اعتقاد داشتیم که می توانیم تا عنوان قهرمانی پیش برویم و اگر اینگونه سایر بازی هایمان را هم انجام بدهیم به قهرمانی بسیار امیدوار خواهیم بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.