کرانچار: باید نقاط ضعفمان را قبل از بازی با الاهلی برطرف کنیم/ قهرمان‌ها هم شکست می‌خورند

به گزارش خبرآنلاین؛ شاگردان زلاتکو کرانچار اما برخلاف شروع خوبی که در لیگ برتر داشتند، در ۲ هفته اخیر مغلوب سایپا و پیکان شدند تا شرایطی نسبتا بحرانی پیدا کنند. با این حال سرمربی کروات سپاهان معتقد است که این تیم هر چه زودتر شرایط طبیعی خود را پیدا خواهد کرد. او در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید: «همه ما می‌دانیم که شکست خوردن در ۲ بازی پیاپی خوب نیست ولی به هر حال در فوتبال باید گاهی اوقات منتظر چنین اتفاقاتی هم باشیم.»

کرانچار ادامه می‌دهد:« من قبل از بازی با سایپا به بازیکنان گفته بودم که بازی سختی داریم ولی متاسفانه در آن مسابقه شکست خوردیم. در بازی با پیکان اما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. در این بازی شانس روی خوشی به ما نشان نداد و در دقایق پایانی شکست خوردیم. می‌دانم انتظارات از سپاهان که ۳ سال قهرمان ایران شده بالاست ولی گاهی اوقات تیم قهرمان هم شکست می‌خورد.»

از کرانچار در مورد اعتراض و ناراحتی هواداران سپاهان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد:« وقتی تیم می‌بازد طبیعی است که طرفداران سپاهان ناراحت می‌شوند ولی ما یک تیم خوبی داریم و به آینده امیدوار هستیم. پارسال هم سختی‌هایی داشتیم ولی در نهایت قهرمان شدیم چون هواداران ما را حمایت کردند. ما باز هم به حمایت آنها نیاز داریم و با قاطعیت می‌گویم که سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارد که هر کدام از آنها می‌توانند سرنوشت‌ساز باشند.»

کرانچار در پایان حرف‌هایش می‌گوید:«‌ ما خیلی زود شرایط ایده آل خود را به دست خواهیم آورد. زمان زیادی تا بازی ما مقابل الاهلی عربستان باقی نمانده و باید نقطه ضعف‌هایمان را تا آن بازی برطرف کرده و با قدرت کامل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. ما در این جام و همچنین لیگ برتر امیدواری زیادی به حمایت هواداران سپاهان داریم.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.