کرانچار: با بدشانسی به پیکان باختیم

 زلاتکو کرانچار پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پیکان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که معتقد بودبازی از لحاظ فنی کیفیت بالایی نداشت، اظهار کرد: چیزی که شما می‌گویید ممکن است درباره پیکان صادق باشد اما تیم ما خوب بازی کرد و چند شانس خوب را از دست داد.

سرمربی سپاهان اصفهان درباره عملکرد دروازه‌بان این تیم و اشتباه او روی گلی که تیمش دریافت کرد، اظهار کرد: من درباره این مساله می‌توانم بگویم که این دروازه‌بان را با آگاهی جذب کردیم و من به دروازه‌بانم نمی‌توانم چیزی بگویم. درست است در دو بازی گل‌هایی را دریافت کرد که نباید می‌خورد اما او احتیاج به حمایت دارد و در طول هفته حمایتش می‌کنیم تا بتواند از لحاظ روحی و روانی در سطح بالایی قرار بگیرد. اگر بخواهم به یک بازیکن اعتراض کنم، باید نسبت به فورواردهایمان انتقاد داشته باشم که شش، هفت موقعیت گل را از دست دادند.

کرانچار در پاسخ به خبرنگار ایسنا که درباره اعتراض تماشاگران سپاهانی نسبت به خروج بعضی از بازیکنان مانند مهدی کریمیان از این تیم پرسید، گفت: من بارها درباره این مسائل توضیح دادم که بازیکنانی که از تیم ما رفتند پیشنهادات خوبی داشتند و من نمی‌توانم مقابل این مساله ایستادگی کنم. در مقابل این مساله حساسیت خاصی نداشتم چرا که چند بازیکن جدید را به جای بازیکنانی که از ما جدا شدند جذب کردیم و وظیفه ما این است که بازیکنان جدید را سازماندهی کنیم تا بهتر حرکت کنند.

سرمربی زردپوشان اصفهانی در پاسخ به این سوال که آیا نتایج سپاهان در روند این تیم در لیگ قهرمانان تاثیرگذار نخواهد بود، گفت: مساله‌ای که وجود دارد این است که برخلاف چیزی که وجود دارد بازی‌های خوبی را ارائه کردیم و شانس‌های بزرگ گلی که داشتیم را از دست دادیم. من نگران بازی ما با تیم فوتبال الاهلی نیستم. مساله بزرگ ما این است که تا سپتامبر که قرار است در مقابل الاهلی قرار بگیریم، تیم را آماده کنیم.

او همچنین درباره حضور کلاه‌کج در سپاهان در حالی که فصل گذشته نیمکت‌نشین مس بود ،‌گفت: من از بازی‌های کلاه‌کج راضی هستم و او بازی‌های خوبی را برایم انجام داده است. برای من همین مساله مهم است و به اینکه دیگران چه می‌گویند توجه نمی‌کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.