کرانچار: با مشکلات پرسپولیس کاری نداریم/کروش دنبال اقدامی استثنایی بود اما اشتباه از آب در آمد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – تسنیم نوشت:

زلاتکو کرانچار در کنفرانس خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: ما بعد از بازی آخرمان برابر استقلال خوزستان و پرسپولیس هم بعد از دیدار جام حذفی برابر فولاد سعی کرده‌ایم به لحاظ تاکتیکی و روانی خودمان را برای بازی فردا آماده کنیم.

وی با اشاره به مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس افزود: علی‌رغم مشکلاتی که پرسپولیس دارد و ما از آن مطلع هستیم اما کاری به مشکلات پرسپولیس نداریم و نمی‌خواهیم به این موضوع بپردازیم. باید بگویم تیم سپاهان در بازی با پرسپولیس بدون مشکل حاضر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه این تیم در بازی با پرسپولیس محروم و مصدومی ندارد، گفت: باید بگویم ما در بازی فردا محرم نویدکیا را در لیست ۱۸ نفره داریم و می‌خواهیم از بازی با پرسپولیس او را به ترکیب اضافه کنیم تا آرام آرام با تیم هماهنگ شود چرا که اضافه شدن او برای ترکیب هم برای خودش و هم برای سپاهان بسیار مهم است و می‌خواهیم در بازی‌های آسیایی به نحو احسن از این بازیکن در ترکیب سپاهان استفاده کنیم.

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه اردوی تیم ملی علی‌رغم فشار زیادی که به باشگاه‌ها آمد لغو شد، خاطرنشان کرد: به نظر من مسئولان از همان ابتدای کار مرتکب اشتباه شدند چون قصد داشتند به محض پایان لیگ اردویی را خارج از تاریخ فیفا برگزار کنند. همانطور که همه می‌دانید من از همان ابتدا مخالفتم را با این قضیه ابراز کردم و این مسئله یک دلیل روشن و شفاف داشت. اینکه باشگاه‌هایی که در جام‌ باشگاه‌های آسیا و حتی خارج از آن حضور دارند بیشترین تعداد ملی‌پوشان را در اختیار دارند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.