کرانچار: برای شکست الاهلی مصمم شده‌ایم/ اشتباهات فردی باعث شد بازی رفت را واگذار کنیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هر چند دیدار دشواری را پیش روی داریم اما باید الاهلی را شکست دهیم.

به گزارش ممتاز و به نقل از پایگاه خبری سپاهان؛ زلاتکو کرانچار در نشست خبری قبل از دیدار با الاهلی امارات با اعلام این مطلب گفت: اعتقاد عمیق دارم که اگر سپاهان کیفیتی که در دیدار رفت با الاهلی را با برخی اصلاحات در دیدار فردا در زمین پیاده کنیم به همان نتیجه ای دست می یابیم که الاهلی در اصفهان به آن رسید.

وی ادامه داد: در دیدار رفت خوش شانسی حریف و البته فرصت سوزی و برخی اشتباهات فردی باعث شد تا نتیجه را به رقیب واگذار کنیم اما فردا مصمیم با برنامه هایی که در دستور کار داریم پیروز میدان باشیم و همچنان به صعود از گروه امیدوار بمانیم.

عقیلی: سرمربی و بازیکنان الاهلی هم به خوش شانسی شان در دیدار با سپاهان اعتراف کرده اند

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سرمربی و بازیکنان الاهلی هم در گفتگوهای خود به خوش شانسی تیمشان در پیروزی بر سپاهان در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا اعتراف کرده اند.

هادی عقیلی در نشست خبری قبل از دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه ایران و الاهلی امارات در پاسخ به سئوال خبرنگاران گفت: پیروزی الاهلی در اصفهان بر روی حادثه رخ داد. الاهلی دو موقعیت داشت که بر اساس اتفاقات فوتبال این دو موقعیت آنها تبدیل به گل شد و توانستند با خوش شانسی محض آن دیدار به پایان برسانند.

وی ادامه داد: سرمربی و بازیکنان الاهلی در آن دیدار اعتراف کردند که با چه شانس بزرگی مواجه شدند و سپاهان سزاوار شکست در آن دیدار نبود.

عقیلی در پایان گفت: فردا برای پیروزی به میدان می رویم. سه امتیاز این دیدار می تواند ما را برای صعود از گروه امیدوار تر کند.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.