کرانچار : حضورم در پرسپولیس شایعه است،فصل آینده هم درسپاهان خواهم ماند

۱۰م دیماه ،

کرانچار : حضورم در پرسپولیس شایعه است،فصل آینده هم درسپاهان خواهم ماند

اخبار باشگاه سپاهان : فوتبال آنلاین : نباید به باخت عادت کنیم با این حال این موضوع را هم قبول کنید که دو بازی سنگین را پشت سر گذاشتیم.

 به گزارش فوتبال آنلاین زلاتکو کرانچار پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: علی‌رغم بازی خوبی که انجام دادیم نتیجه را واگذار کردیم. امروز از آن روزهایی بود که سپاهان با وجود ارائه بازی خوب نتوانست امتیازی کسب کند.

وی با تبریک به فولاد و همچنین بازیکنانش افزود: در دیدار امروز میل بسیاری برای پیروزی از بازیکنانم دیدم. ما باید مراقب باشیم از این پس مثل دو شکستی که اتفاق افتاد، امتیازی از دست ندهیم.

کرانچار یادآور شد: نباید به باخت عادت کنیم با این حال این موضوع را هم قبول کنید که دو بازی سنگین را پشت سر گذاشتیم ضمن اینکه دو بازی سنگین دیگر مقابل راه‌آهن و ذوب‌آهن را هم در پیش داریم که البته من به این دو بازی، مثبت نگاه می‌کنم. البته برنامه پرفشار لیگ سبب شده تا فشار بسیاری بر تیم وارد شود. با این حال با وجود این دو شکست هم هنوز به قهرمانی امیدواریم.

وی در خصوص استفاده دوباره از گردان در این دیدار با وجود اشتباه هفته قبلش گفت: گردان امروز در بیشتر لحظات خوب بازی کرد و گلی که دریافت کردیم به خاطر یک‌سری اشتباهات سلسله‌وار بود که توسط بعضی بازیکنان رخ داد که گردان هم می‌توانست واکنش بهتری را نشان دهد. او امروز توپ‌های خوبی هم گرفت و معتقدم هنوز شانس ملی‌پوش شدن را دارد و باید به او کمک کنیم.

کرانچار در خصوص شایعه مذاکراتش با رویانیان مدیرعامل پرسپولیس و نقش چلنگر، کارمند باشگاه پرسپولیس در این مذاکرات گفت: رسماً چنین خبری را تکذیب کرده و با تمام وجود در خدمت سپاهان هستم. احتمال دارد رویانیان و دوستانش و مجموعه دوستانش در این افکار باشند اما من تمام برنامه‌هایم برای کسب نتایج خوب سپاهان در سه جام است. در اصفهان بسیار راحتم و سببی وجود ندارد که از این شهر بروم و حتی احتمال دارد در فصل آینده نیز همچنان هدایت سپاهان را بر عهده داشته باشم.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.