کرانچار: روی جباری حساب کرده بودم اما او انگیزه نداشت/ رهایش کردیم تا با افکار خودش کنار بیاید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – فارس نوشت:

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فولاد سپاهان پس از تساوی یک بر یک مقابل تیم داماش گیلان اظهار داشت: دو نیمه متفاوت داشتیم، نیمه اول بسیار خوب بودیم، موقعیت‌های بسیاری هم داشتیم، نمی‌دانم نیمه دوم چرا بازیکنان بازی را ول کردند و عقب کشیدند البته داماش با ارسال توپ‌های بلند و بازیکنان بلند قد به تیم ما فشار وارد می‌کرد.

او ادامه داد: بازیکنان داماش با ارسال توپ‌های بلند از اشتباهات ما استفاده کردند اما ما تمام تلاشمان را کردیم تا از گل زدن آنها جلوگیری کنیم.

سرمربی تیم فولاد سپاهان گفت: ما جباری را آورده بودیم تا جایگزین محرم نویدکیا کنیم تا مسئولیت تیم را بر عهده بگیرد، جباری یکسری اخلاق و رفتار از خود بروز داد و نشان داد انگیزه لازم برای بازی کردن در تیم سپاهان را ندارد. او مصاحبه کرد که از فوتبال می‌خواهد خداحافظی کند، ما جباری را با تفکراتش تنها گذاشتیم تا تصمیم بگیرد. ما از جباری انتظارات بسیاری داشتیم و می‌خواستیم در دو جبهه از او کمک بگیریم، هم در لیگ برتر و هم در آسیا اما متأسفانه نشد و باید هفته آینده با او صحبت کنیم.

کرانچار در مورد جو ورزشگاه گفت: جو ورزشگاه عالی بود، هرچند که من متوجه نمی‌شدم هواداران چه شعارهایی می‌دهند اما از رفتار آنها متوجه شدم که تیم خود را تشویق می‌کنند، من این صحنه‌ها را در هیچ جای دنیا ندیده بودم.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.