کرانچار: سرنوشت لیگ امسال مثل فیلم‌های آلفرد هیچکاک شده/با برنامه‌ریزی کروش کاری از دست ما برنمی‌آید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی سپاهان می گوید تیم‌های استقلال و فولاد شانس اول قهرمانی در لیگ برتر هستند.

به گزارش ممتاز؛ زلاتکو کراچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: «بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. در آغاز بازی دو تیم بازی محتاطانه ای را به نمایش گذاشتند. در اثر یک اشتباه گل اول را به پرسپولیس تقدیم کردیم در حالیکه تا پیش از آن تیم ما برای گلزنی تلاش می کرد. بعد از آن هم بازی متعادل دنبال می شد تا پرسپولیس به گل دوم رسید. بعد از آن گل سرنوشت بازی رقم خورد. به پرسپولیس تبریک می گویم. آنها با شایستگی پیروز شدند.»

او در مورد ۱۰ نفره شدن تیمش در نیمه نخست گفت: «آنطور که به من اطلاع دادند هیچ تماسی بین دو بازیکن نبود اما داور تصمیم به اخراج بازیکن ما گرفت.»

سرمربی سپاهان ادامه داد: «در آغاز نیمه دوم سعی کردم با دو تعویض شادابی را به بازی برگردانم تا شاید اختلاف را کمتر کنیم و یا بازی به تساوی بکشد. با این حال دو تیم در زدن ضربات آخر عملکرد خوبی نداشتند. با این شکست شرایط در جدول تغییر زیادی نکرده و رقابت همچنان ادامه دارد. به نظر من لیگ امسال مثل فلم های آلفرد هیچکاک شده و همه چیز در پرده آخر مشخص خواهد شد.»

کرانچار با بیان اینکه برای کسب ۳ امتیاز شاگردانش را روانه میدان کرده بود، گفت:‌ »این بازی اهمیت بالایی داشت و همین مسئله دو تیم را وادار می کرد که بازی تهاجمی را به نمایش بگذارند. ما می خواستیم پیروزی شویم و فاصله را با صدر جدول کم کنیم. پرسپولیس هم برای احیا شدن به این پیروزی نیاز داشت.»

او در مورد شانس قهرمانی تیمش گفت: «به هر حال استقلال و فولاد شانس بیشتری دارند اما در صورتی که این دو تیم در ادامه دچار اشتباه شوند سایر تیم ها هم شانس قهرمانی خواهند داشت. سپاهان هم یکی از این تیم هاست.»

کرانچار در پایان در واکنش به صحبت های کروش علیه خودش گفت: «من تنها نظرم را در این باره اعلام کردم و بعد از اینکه برنامه او مشخص شد کاری از دست من برنمی آمد. ضمنا کروش با برنامه های فیفا آشنایی دارد و باید برنامه های لیگ و جام حذفی را با آن هماهنگ می کرد که مشکلی پیش نیاید. با این حال با برنامه ریزی او کاری از دست کسی برنمی آید.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.