کرانچار: فردا شاهد تغییرات بسیاری در سپاهان خواهیم بود

۱۹م دیماه ،

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه قبول دارم مشکل اصلی ما گلزنی است گفت: از بازیکنانم می‌خواهم در ضربات نهایی کمی مسوولانه‌تر عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیمش در برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: از همان دقیقه اول محکم بازی خواهیم کرد و بهتر بگویم از آغاز نیم فصل دوم برای کسب قهرمانی در جام حذفی یورش برده‌ایم اگرچه در صورت برتری برابر نفت آبادان در نیمه نهایی به استقلال برخورد خواهیم کرد اما مطمئن باشید از عهده استقلال هم برخواهیم آمد و با نفرات خوبی که داریم می‌خواهیم به تمام نیازهایمان پاسخ لازم را بدهیم.

وی درخصوص مشکل گلزنی تیمش افزود: قبول دارم که مشکل اصلی ما گلزنی است ولی از بازیکنانم می‌خواهم که در ضربات نهایی کمی مسوولانه‌تر عمل کنند.

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا قبل از ازدست دادن قهرمانی لیگ مشکل سپاهان حل خواهد شد گفت: من اصلا این صحبت را قبول ندارم و هنوز شانس ما از دست نرفته و به نتایج خوب امید دارم. من هر روز با مهاجمان صحبت می‌کنم و باز هم از آن‌ها می‌خواهم کمی ثمربخش‌تر ظاهر شوند.

وی درخصوص مشکلات صنعت نفت آبادان اظهار کرد: مشکلات صنعت نفت و اهدافش به ما ربطی ندارد ولی همین را بگویم که ما در بازی فردا دست به تغییر شیوه نمی‌زنیم و مثل همیشه هجومی ظاهر خواهیم شد. این نوید را هم به هواداران می‌دهم که سوشاک در بازی فردا دفاع آخر است و منتظر تغییرات بسیار سپاهان در بازی فردا باشند. امیدوارم مهاجمان با گل به موقع نیز پاسخ خوبی به دفاع‌های مطمئن‌مان بدهند.

سرمربی سپاهان درخصوص زمین چمن فولادشهر نیز یادآور شد: به نظر من کیفیت چمن فولادشهر نسبت به سال قبل هیچ تغییری نداشته و امیدوارم در بازی فردا تا حد امکان زمینی مطلوب رادر اختیار ما قرار دهند و از تیم ذوب آهن می‌خواهم که با توجه به اینکه دو تیم باید در این زمین بازی کنند، فکری به حال تمرین‌های خودشان بکنند تا مجبور نباشند هر روز در فولادشهر تمرین کنند و امیدوارم ذوب آهن هم دید بهتری نسبت به سپاهان پیدا کند.

کرانچار دربارهٔ شایعه مذاکره‌اش با رویانیان نیز عنوان کرد: من هیچ مذاکره‌ای نداشتم و با تمام وجود در اختیار سپاهان هستم و هدفم تکرار عنوان قهرمانی سال قبل است. ضمن اینکه نتایج درخشان پرسپولیس در این چند بازی اخیر، از کفایت سرمربی فعلی‌شان نشان دارد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که استقلال بهتر از سپاهان امتیاز جمع کرده و فکر نمی‌کنید برای قهرمانی باید بیشتر به فکر نتیجه باشید تا بازی خوب؟ تصریح کرد: من هم صحبت شما را قبول دارم و فقط می‌توانم بگویم امیدوارم از فردا به بازی‌های خوب‌مان وارد شویم و در مسیر اصلی قرار بگیریم. از بازیکنانم درخواست دارم که با بازی خوب‌شان، نتیجه‌گیری بهتری داشته باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.