کرانچار: متاسفم که بازیکنان سپاهان در پیروزی تیم ملی سهمی نداشتند

۱۹ام بهمن ،

سرمربی سپاهان گفت: بازی‌های بسیاری را در پیش رو داریم و انتظارات هم از تیم سپاهان بالاست. دوست داریم هم در لیگ و هم در آسیا دستاوردهای بسیاری را کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر صنعت‌نفت آبادان اظهار کرد: فردا به هر قیمتی که باشد، نفت را شکست خواهیم داد. تا نوروز هر چهار روز یک‌بار باید بازی کنیم و همزمان بازی‌های آسیایی‌مان نیز آغاز خواهد شد. بازی‌های فشرده بسیاری را پیش رو داریم اما می‌خواهیم که در همه جام‌ها دستاوردهای بسیاری را کسب کنیم.

وی با اشاره به بازی تیم ملی اشاره کرد: ایران نتیجه خوبی را کسب کرد و خوشحالم که در ساختار تیم ملی چهار ملی‌پوش داریم اما متاسفم که بازیکنان ما در پیروزی تیم ملی سهمی نداشتند.

او دربارهٔ مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: علی احمدی مصدوم برای بازی فردا آماده است و فقط خلعتبری را به سبب سه کارته بودن در اختیار نداریم.

کرانچار در پاسخ به این سوال که افزایش اشتباهات داوری به نفع استقلال و به ضرر سپاهان برای شما نگران کننده نیست و آیا این اشتباهات مغرضانه است یا نه، خاطرنشان کرد: اگرچه بعد از بازی با فجر رحیمی مصاحبه شدیدالحنی را انجام داد اما معتقدم که این اشتباهات داوری بدون غرض بوده ولی امیدوارم این اشتباهات سهوی دوباره تکرار نشود.

وی با اشاره به بازی فردا نیز گفت: حریفان باید خودشان را بازی سپاهان منطبق کنند. البته آبادان خط دفاعی خوبی دارد ولی باید بگویم که آبادانی‌ها باید به فکر بازی با سپاهان باشند نه ما. من به بازیکنانم اطلاع دادم که شانس اول بازی فردا هستیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.