کرانچار: مشکل اصلی سپاهان خط حمله است

۹ م دیماه ،

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان معتقد است مشکلات اخیر این تیم نشات گرفته از خط حمله است و نمی‌توان دروازه‌بان و یا دیگر بازیکنان پست‌های دیگر را مقصر دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: از شرایط فعلی رضایت ندارم زیرا امتیازاتی را بی‌دلیل از دست دادیم و بازیکنان باید بدانند نباید در بازی‌های آینده چنین اشتباهاتی را مرتکب شوند.

وی با بیان اینکه در بازی با مس کرمان بی‌دلیل باختیم عنوان کرد: بازیکنان ما در این بازی خوب ظاهر شدند اما خط حمله سپاهان موقعیت‌های بسیاری داشت اما با به ثمر نرساندن گل امتیاز را از سپاهان گرفت. گرچه حسن جعفری در اشتباه و خوردن گل مقصر بود اما من خط حمله را مقصر اصلی این شکست می‌دانم.

کرانچار درخصوص جابه‌جایی‌های احسان حاج صفی و حسین پاپی در زمین بیان کرد: احسان نقش خوبی را ایفا کرد و کارایی لازم را داشت و همکاری خوبی با دیگر بازیکنان برقرار کرد اما عقیده دارم این بازیکن باید بهتر شود علاوه بر اینکه حاج صفی به نسبت ایران نژاد اولویت دارد.

سرمربی سپاهان دربارهٔ “سوشاک” بازیکن تازه استرالیایی گفت: این فوتبالیست در بازی فردا به میدان نمی‌رود زیرا که احتیاج دارد بیشتر تمرین کرده و خود را با آب و هوای ایران وفق دهد.

کرانچار پیرامون دروازه‌بان تازه سپاهان گفت: شهاب گردان مقصر شکست بازی قبل نبود. مشکل اصلی سپاهان خط حمله است زیرا که نمی‌توانند با وجود موقعیت‌های بسیار گلی به ثمر برسانند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فاصله بسیاری بین خطوط در تیم سپاهان وجود دارد عنوان کرد: زمانی که ببازیم تمام نکات منفی تیم به چشم می‌آید و این مشکل نیز به سبب باخت ما به چشم آمد اما باز هم می‌گویم که باخت ما به مهاجمان برمی‌گردد و باید این نقص رفع شود.

سرمربی سپاهان در رابطه با سوکای و جمشیدیان خاطرنشان کرد: به نظر من سوکای وقتی در حین بازی به زمین وارد می‌شود، عملکرد بهتری نسبت وقتی که از ابتدای بازی به میدان آمده است، دارد و در بازی‌های آینده نیز از ابتدای بازی در ترکیب نخواهد بود. همچنین احمد جمشیدیان باید آگاه باشد که محرم نویدکیا به او ارجحیت دارد و این بازیکن جایگزین محسوب می‌شود اما معتقدم هر موقع جمشیدیان به میدان رفته است، با تلاش حداکثری خود مسابقه را زیباتر کرده است.

وی همچنین دربارهٔ شهاب گردان و جالوویچ گفت: شهاب گردان را برای قوی‌تر شدن تیم اضافه کرده‌ایم. آینده خوبی پیش روی این دروازه‌بان قرار دارد و باید برای حفظ جایگاه خود بجنگد. گردان مجرب است و به نسبت محمدباقر صادقی برای بازی در زمین اولویت دارد. همچنین جالوویچ تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته و اگر اعتماد من را جلب کند می‌تواند در خط حمله مورد استفاده قرار گیرد.

کرانچار دربارهٔ استقلال، رقیب اصلی سپاهان در کسب جام قهرمانی عنوان کرد: استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت اما سپاهان هم خودش را تقویت کرد و با قرارداد با حاج صفی و گردان توانست شانه به شانه استقلال قرار گیرد و جدی‌ترین کاندیدای قهرمانی است.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به این سوال که عملکرد سپاهان در نیم فصل دوم چگونه خواهد بود اظهار کرد: هم‌اکنون در جایی قرار داریم که نباید امتیازی را بی‌دلیل از دست بدهیم و در بازی‌های آینده تلاش صددرصدی خود را خواهیم کرد که به صدر جدول برگردیم.

کرانچار درخصوص آرش افشین، بازیکن فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: این بازیکن از شاخصه‌های بین‌المللی برخوردار است و من هم آرزومندم این بازیکن را در تیم خود داشته باشم و حسن جعفری باید آگاه باشد و این بازیکن را کاملا در کنترل خود قرار دهد.

وی افزود: بهتر است هم‌اکنون یک شکارچی باشیم و به دنبال کسب قهرمانی در جام حذفی نیز هستیم. علاوه بر اینکه در لیگ قهرمانان آسیا حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد که کمبودهای سال قبل را جبران کنیم. همچنین سپاهان با وجود نوسانات خود همچنان مدعی قهرمانی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.