کرانچار: کیفیت سپاهان، کیفیت فوتبال اروپایی است

به بازی بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: کیفیت ما کیفیت فوتبال اروپایی است و از این مساله خوشحالیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، زلاتکو کرانچار بعد از کسب چهارمین قهرمانی سپاهان در لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور گفت: من افتخار می کنم به بازی بازیکنانم. این تیم توانست در شرایطی سخت و در زمانی که هیچکس فکر نمی کرد این تیم مدعی باشد به قهرمانی برسد.

وی ادامه داد: سعی ما در سپاهان این بود که کیفیت تیم را بالا ببریم. ما به عنوان یک تیم ایرانی بهترین بازی ها را در آسیا انجام دادیم. کیفیت ما کیفیت فوتبال اروپایی است و از این مساله خوشحالیم.

کرانچار گفت: در زمان دیدار برابر النصر در لیگ قهرمانان آسیا مربی بدنساز این تیم به برشیانو گفته بود که تیم های ایرانی دوندگی ندارند و کار آسانی برابر سپاهان داریم، اما برشیانو بعد از این بازی به ما گفت سپاهان کیفیت اروپایی دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه بیان داشت: ما کار را علمی دنبال کرده ایم و نگاه ما نگاه کیفی است. از طرفی این قهرمانی را فقط حاصل تلاش بازیکنان و کادر فنی نمی دانم مدیریت سپاهان هم در کسب این عنوان نقش تعیین کننده ای داشت.

مرزبان مربی سپاهان هم که وظیفه ترجمه صحبت های کرانچار را برعهده داشت در پایان گفت: قول داده بودم بعد از قهرمانی تا اصفهان را پیاده بروم. آماده ام تا به قولم عمل کنم و فکر می کنم ۶ صبح برای صرف کله پاچه به اصفهان برسم!


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.