کرباسچی: حدادی فر را به پرسپولیس نمی دهیم

۱۸م آذر ،

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تمرینات تیم بعد از چند روز تعطیلی از امروز بعد از ظهر در زمین ملت آغاز می گردد فرهاد کاظمی با برطرف کردن نقاط ضعف قصد دارد تیم را آماده مسابقات جام حذفی کند.

محسن کرباسچی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر فقط با محسن بیاتی نیا قرار داد بستیم و بازیکن تازه دیگری به ترکیب تیم اضافه نشده است. دروازبان برزیلی هم نتوانست نظر فرهاد کاظمی را جذب کند و به کشورش بازگشت.

وی در خصوص پیشنهاد پرسپولیس به قاسم حدادی فر و محسن مسلمان گفت: قاسم حدادی فر علاوه بر تیم پرسپولیس از تیم های ملوان و سپاهان هم پیشنهاد دارد مسئولان ذوب آهن به هر سه تیم اعلام کردند که حدادی فر مورد نیاز باشگاه است و این بازیکن را به این تیم ها نخواهند داد.

وی در ادامه بیان داشت: محسن مسلمان هم با تصمیم کادر فنی تا پایان قراردادش در ذوب آهن خواهد ماند.

وی در ادامه بیان داشت: فرهاد کاظمی بازیکنانی همچون ماچادو، اسکوویچ، محمد پور، بابک ، شیرازی را از ترکیب تیم خارج ساخته است در حال حاضر هم به دنبال جذب بازیکنانی در تیم های دفاع میانی و هافبک تهاجمی هستیم.

کرباسچی بیان داشت: بر طبق برنامه ریزی مسئولان ذوب آهن قرار شد که امروز ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

وی دربارهٔ مصدومیت همامی دروازبان ذوب آهن گفت: مسعود همامی پای راستش از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شده است و فردا قرار است یک عمل جراحی روی پایش انجام بگیرد این دروازبان با این وضعیت نیم فصل دوم نمی تواند تیم ذوب آهن را همراهی کند به خاطر همین به دنبال جذب یک دروازبان برای جایگزینی همامی هستیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.