کرباسچی: سجادیان هیچ سمتی در حزب کارگزاران ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر،غلامحسین کرباسچی”دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی”با ارسال نامه ای به خبرگزاری مهر،نسبت به مواضع مرتضی سجادیان  که در قالب گفتگو با وی در این رسانه منتشر شد واکنش نشان داد و تصریح کرد: سجادیان در مقطع انتشار روزنامه کارگزاران  بعنوان سمپاد ساده ای در برخی جلسات عمومی حزب کارگزاران سازندگی شرکت می کرد و در حال حاضر هیچ ارتباطی با این حزب ندارد.

متن این نامه به شرح زیر است:

با توجه به خبر منتشر شده توسط آن خبرگزاری درتاریخ ۱۵/۷/۹۱ مبنی بر مصاحبه با آقای مرتضی سجادیان به عنوان « عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران» موارد ذیل را به اطلاع می رساند و خواهشمند است این جوابیه را جهت تصحیح موارد خلاف واقع در آن خبر منتشر فرمایید:

۱- آقای مرتضی سجادیان هیچگاه عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران نبوده و نیستند. لذا سخن گفتن به عنوان عضو شورای مرکزی خلاف واقع است.

۲- در مقطع انتشار روزنامه کارگزاران به دلیل وجود مشکلات درهیات نظارت و عدم تایید صلاحیت برخی از اعضای حزب، ایشان به عنوان سمپات ساده ای که در برخی جلسات عمومی حزب شرکت می کردند و به دلیل ناشناخته بودن حساسیت روی ایشان وجود نداشت، به عنوان مدیر مسئول روزنامه کارگزاران معرفی شدند و مدتی نیز مدیرمسئول بودند که بعدا با معرفی فرد دیگری ایشان از این سمت نیز کنار رفتند. درحال حاضر ایشان نه تنها درحزب بلکه در روزنامه کارگزاران نیزهیچ گونه مسئولیتی ندارند.

۳- مواضع سیاسی حزب و از جمله شرکت یا عدم شرکت در فعالیت های سیاسی و انتخاباتی از طریق دبیرکل یا دفتر سیاسی حزب مطرح می شود و تاکنون حزب کارگزاران در مورد انتخابات سال آینده هیچ اعلام موضعی نداشته است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.