کربکندی:تلاش می کنیم سه امتیاز بازی را بگیریم

دوشنبه ۹ مرداد – ۰۵:۴۴:۰۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت : همه تلاش خود را می‌‌کنیم که در خانه حریف هر سه امتیاز را کسب کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا ، رسول کربکندی در نشست خبری پیش از دیدار تیمهای ذوب آهن با استقلال افزود: تیم ذوب اهن لیگ را خوب شروع نکرده است.
وی گفت:با توجه به جدا شدن تعداد زیادی از بازیکنان و وضعیت نامناسب مالی باشگاه ، تلاش کردیم تیمی تشکیل دهیم که در وهله اول بازیکنان فصل گذشته را حفظ کند و پس از آن به علت این که بودجه باشگاه تقریبا نصف شده است، شش یا هفت نفر از لیگ آزادگان و تعدادی بازیکن از تیم‌های پایه جذب کردیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: بازیکنانی که به تیم ما ملحق شدند خوب هستند و برای پیوستن به تیم ذوب آهن کمتر از پیشنهادهایی که داشتند قرارداد بستند ، از این رو به تیم کمک کردند.
کربکندی گفت: ما تمرین‌هایمان را از ۲۰ خرداد آغاز کردیم و هنوز از فشار بدنسازی رها نشده ایم.
وی افزود: ‌تیم ذوب آهن برابر فجر با نتیجه‌ سه بر صفر شکست خورد که این نتیجه‌ می‌تواند از نظر روحی و روانی هر تیمی را تحت فشار قرار دهد، در بازی دوم هم تا دقیقه ۸۲ پیش بودیم اما به علت همان فشار روانی عقب کشیدیم و در روزی که مستحق باخت نبودیم، شکست خوردیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما در بازی سوم هم قرار است در برابر استقلالی قراربگیریم که کادر فنی و بازیکنان بزرگی دارد و با سرمایه‌گذاری عظیمی که انجام داده است بازی سختی را برایمان رقم خواهد زد.
کربکندی در ادامه با بیان این که تیمش تلاش می‌کند که از وضع فعلی رهایی یابد ، گفت: با وجود احترامی که برای استقلال و هوادارانش قائلم باید بگویم که بازیکنان ما انگیزه زیادی برای بازی برابر استقلال دارند و امیدوارم با به دست آوردن هماهنگی لازم از زیر فشار روانی دو شکست گذشته بیرون بیایند.
وی افزود:‌در فوتبال ایران دو شکست پیاپی در حد یک فاجعه است، به همین علت همه تلاش خود را می‌‌کنیم که در خانه حریف هر سه امتیاز را کسب کنیم.
کربکندی در پاسخ به این سوال که چقدر از استقلال شناخت دارد؟گفت: دو بازی گذشته این تیم را مورد بررسی قرار داده‌ایم ، آنها هم مثل ما هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند.
وی افزود: چند بازیکنی که به این تیم اضافه شده‌اند، از جمله نکونام هنوز در حد خودشان ظاهر نشده اند، البته احتمال دارد که در بازی فردا جباری به ترکیب استقلال اضافه شود، ولی در مجموع نسبت به هفته‌ اول که از هیچ تیمی شناخت نداشتیم، امروز از هر تیمی به اندازه دو هفته‌ شناخت داریم.
کربکندی با اشاره به توانایی های تیمش گفت:‌ذوب آهن تیمی بزرگ با ریشه و پر افتخار است از این رو آرزو می‌کنم که مسئولان مربوط اجازه ندهند باشگاه رو به اضمحلال برود.
وی افزود: یکی از اهداف اصلی من برای بازگشت به ذوب آهن که سال‌ها در آن بازی و مربیگری کرده‌ام این بود که کمک کنم این تیم نابود نشود.
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: زمانی که به ذوب آهن آمدم می دانستم که چه راه سختی را در پیش گرفته‌ام، ولی واقعیت این است که این ذوب آهن مانند ذوب آهن سال گذشته نیست.
کربکندی افزود: شش بازیکن اصلی ما به پرسپولیس و سپاهان رفته اند و با وجود این که بازیکنان خوبی در تیم داریم، جایگزین کردن بازیکنان جدا شده زمان نیاز دارد، در نهایت امیدوارم که در ادامه مسابقات نتایج خوبی را کسب کنیم، چون بازی خوب بدون نتیجه‌ مورد قبول هیچ کس نیست.
وی گفت: ما روی قاسم حدادی فر حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم، اما او به علت مشکل سربازی تا چهارم شهریور نمی‌تواند با ما باشد، همچنین یک مهاجم می‌خواستیم که هنوز نتوانسته‌ایم آن را جذب کنیم که این برای ما مساله ساز است اما یک مهاجم مقدونیه‌ای در تست پزشکی ما شرکت کرده که در صورت امکان به عضویت تیم درمی‌آید.
سرمربی ذوب آهن در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید آیا مساله قهر او و رفتنش از روی نیمکت به علت اعتراض هواداران ذوب آهن در تمرین تیم بوده ؟گفت:‌ آن طور که اعلام شده است، در آن جلسه حدود ۸۰۰ نفر تماشاگر حضور داشته‌اند، اما آنقدر فکرم معطوف به کارم بوده که اصلا چیزی نشینده‌ام، ضمن آنکه قهر در سن و سال من دیگر بی‌معنا است.
کربکندی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا مانند گذشته امیدوار است که برابراستقلال نتیجه خوبی بگیرد گفت:‌در سال‌های گذشته نتایج خوبی برابر استقلال و پرسپولیس گرفتیم، اما امروز این مهم است که تفکر بازیکنان در چه وضعیتی باشد.
وی گفت: بازیکنان ما برابر استقلال انگیزه زیادی دارند، و ما سعی می‌‌کنیم که با انجام دادن بازی خوب برنده از زمین بیرون بیاییم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۳۰۱۷۴۴۰۳۰۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.