کرسی‌آزاد اندیشی «فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی» در دانشگاه تهران شمال

فروردین ۱۴۰۳

نشست (رو در رو) با همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شمال با محتوای (فیلترینگ و شبکه‌های اجتماعی) و با رویکرد کرسی‌های آزاد اندیشی برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال پایگاه جاویدالاثر “احمد  متوسلیان”، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد فضای گفتمانی و تضارب آرا و همچنین پاسخگویی به سوالات دانشجویان در موضوعات و مسائل جامعه و عدم بی تفاوتی دانشجو نسبت به رخدادهای کشور در نظر دارد، برنامه (رو در رو) را با رویکرد کرسی‌های آزاد اندیشی برگزار کند، همچنین موضوع این برنامه “فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی” است.
 
لازم به ذکر است در این برنامه، چهره‌های موافق و مخالف این طرح به سوالات و گفت‌وگوهای آزاد دانشجویی در فضایی کاملا منطقی و علمی پاسخ خواهند داد.
 
همچنین قرار است در این نشست مناظره‌ای بین “روح الله مومن نسب” کارشناس فضای مجازی و “جواد افتاده” تحلیل‌گر رسانه‌های اجتماعی برگزار شود.
 
گفتنی است این نشست روز دوشنبه ۶ آبان ماه ساعت ۱۲، در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال “حکیمیه تهرانپارس” برگزار خواهد شد.
 
انتهای پبام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.