کرسی‌های آزاداندیشی، بهترین فرصت برای گفتمان سلیقه‌هاست

۲۷فروردین۱۳،

511.JPG

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، گفت: کرسی آزاداندیشی، بهترین فرصت برای گفتمان سلیقه‌ها است.

سامان نیازی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، گفت: کرسی آزاداندیشی فضا و فرصت مناسب برای هر نوع اندیشه و سلیقه فکری و سیاسی است.

وی افزود: وجود کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه های امروز یک نهضت است که با تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری به ثمر نشسته و برای هر دوره‌ای از زمان ارزشمند است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه در عرصه انتخابات همه سلیقه‌های سیاسی و افکار مختلف می‌توانند در این کرسی‌ها به نتیجه برسند، تصریح کرد: چرا که هدف و اصل وجود کرسی آزاداندیشی تضارب افکار و آراء است.

نیازی ادامه داد: البته نشست‌های سیاسی در دانشگاه‌ها با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات بهتر از کرسی‌ها می‌تواند پاسخگو و کارامد باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند با بیان اینکه بسیج دانشگاه اقدامات مطلوبی در خصوص برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی داشته است، اظهارکرد: کرسی‌های آزاد اندیشی محلی برای تجمع صاحبان فکر و اندیشه است، بنابراین این اشخاص می‌توانند با هم‌اندیشی و جامعیت خود، فضایی را برای ترسیم آینده‌ای روشن، کامل و جامع در جامعه ایجاد کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.