کرمی: کسب مدال طلا حتی در عراق هم مهم است

ملی پوش بدمینتون گفت: در آستانه مسابقات بین المللی عراق اردوی خوبی را از لحاظ روحی و روانی پشت سر می گذاریم.

امید کرمی، ملی پوش بدمینتون در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اظهار داشت: مرحله دوم اردوی ملی پوشان از ۴ مهرماه آغاز شده و تا ۱۳ ادامه پیدا می کند.

وی ادامه داد: ملی پوشان پس از شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری بدمینتون که از ۱۵ تا ۱۹ ماه جاری در زنجان برگزار می شود، مرحله بعدی اردوی خود را کلید می زنند.

کرمی در خصوص کیفیت برگزاری اردوها گفت: سطح اردو بسیار خوب است و ملی پوشان از لحاظ روحی و روانی وضعیت خوبی را تجربه می کنند چرا که از مسابقات بین المللی دهه فجر که سال گذشته برگزار شد، ما به مسابقه برون مرزی اعزام نشدیم و الان بیش از پیش امید به مدال آوری داریم.

ملی پوشان بدمینتون تصریح کرد: عراق اولین بار است که میزان این مسابقه بین المللی شده و به دلیل ارزش کمتر جایزه اش سطح پایین تری نسبت به مسابقات بین المللی کشورمان دارد ولی من سعی می کنم آنچه در توان دارم انجام دهم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی با بیان اینکه فدراسیون قول اعزام های بیشتری را به ما داده است، عنوان کرد: سال گذشته به دلیل مشکلات شخصی نتوانستم در تمام مسابقات شرکت کنم ولی امسال با صحبت هایی که با مسئولان فدراسیون داشتیم قرار براین شد که با برنامه ریزی های بیشتر در مسابقات بیشتری هم شرکت داشته باشیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.