” کرم های خاکی” در شبکه تهران

۲۱ آبان ،

فیلم سینمایی ” کرم های خاکی” محصول ۱۹۹۶ با مدیریت ” اکبر منانی” در امور دوبلاژ سیما دوبله شد.

اکبر منانی، پیشکسوت و مدیر دوبلاژ  سیما با اشاره به موضوع فیلم سینمایی ” کرم های خاکی” در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛ گفت:” کرم های خاکی” با شنیدن صدایی از زیر خاک در آمده و هر جا که با انسان ها برخورد کنند، آن ها را می خورند.
این مدیر دوبلاژ سیما اظهار داشت: “کرم های خاکی” ۴ قسمت است که ۳ قسمت آن با مدیریت من دوبله شده و در حال حاضر خبری از قسمت بعدی نیست.
منانی ادامه داد: فیلم سینمایی “کرم های خاکی” یکی از فیلم های جذاب ۱۹۹۶ کشور آمریکا است که به طور قطع مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد .
وی با اشاره دوبلور های قسمت اول “کرم های خاکی”، گفت: در دوبله قسمت اول، تورج مهرزادیان، کسری کیانی، غلامرضا صادقی، علی منانی، دلارام شکوهی با ما همراه بودند.
منانی در خصوص دوبلورهای قسمت دوم این اثر سینمایی تصریح کرد: افشین زی نوری، امیر حکیمی، نازنین یاری، صنم نکو اقبال، شهروز ملک آرایی، مهرداد ارمغان، نسیم رضا خانی و در قسمت سوم، فاطمه هاشمی، اسفندیار مهرتاش، ولی ا… مومنی و مجتبی فتح الهی ما را در دوبله این فیلم سینمایی یاری کرده اند.
گفتنی است؛ فیلم سینمایی ” کرم های خاکی” محصول ۱۹۹۶ آمریکا با مدیریت اکبر منانی به سریعی از شبکه تهران تقدیم مخاطبان علاقمند می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.