کره شمالی: جنگ احتمالا امروز یا فردا آغاز می گردد

۱۴فروردین۱۳،

ارتش کره شمالی امروز (پنج شنبه) اعلام کرد که موافقت نهایی برای حمله نظامی به آمریکا را که شامل استفاده از “سلاح هسته ای پیشرفته” نیز می گردد، دریافت کرده است. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئیس ستاد مشترک ارتش کره شمالی در بیانیه ای که خبرگزاری مرکزی کره شمالی (KCNA) آن را ..

dw2-22.jpg

ارتش کره شمالی امروز (پنج شنبه) اعلام کرد که موافقت نهایی برای حمله نظامی به آمریکا را که شامل استفاده از “سلاح هسته ای پیشرفته” نیز می گردد، دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئیس ستاد مشترک ارتش کره شمالی در بیانیه ای که خبرگزاری مرکزی کره شمالی (KCNA) آن را منتشر کرد، اعلام کرد، رسما به واشنگتن اطلاع داده است که تهدیدات آمریکا “با ابزار تهاجمی هسته ای به شدت پاسخ داده خواهد شد.”

در بیانیه ارتش کره شمالی آمده است: عملیاتی که نیروهای مسلح ما انجام خواهند داد، بررسی و تصویب شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، کره شمالی در هفته های اخیر تهدیدات خود را تشدید کرده است.

در بیانیه ارتش کره شمالی آمده است: زمان این انفجار نزدیک است و جنگ در شبه جزیره کره ممکن است امروز یا فردا آغاز شود.

ارتش کره شمالی افزود: با توجه با این وضعیت، فرماندهی ستاد مشترک ارتش کره شمالی اقدامات نظامی لازم را اتخاذ خواهد کرد.

ارتش کره شمالی، آمریکا را مسئول کامل بحران کنونی معرفی کرده و در این خصوص، به ارسال بمب افکن های B-2 آمریکا به رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی اشاره کرده است.

ارتش کره شمالی در این بیانیه اخطار داد: شبه جزیره کره تا کنون در معرض چنین خطر هسته ای قرار نگرفته است.

روز شنبه، در پی پرواز دو هواپیمای بمب افکن آمریکایی بر فراز آسمان کره، دولت پیونگ یانگ با انتشار یافتن بیانیه ای اعلام کرد که وارد “وضعیت جنگ” با کره جنوبی شده است.

در واکنش، کاخ سفید اعلام کرد، بیانیه دولت کره شمالی را مبنی بر این که پیونگ یانگ با همسایه جنوبی خود وارد “وضعیت جنگی” شده است، جدی می گیرد.

انتهای پیام


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.