کروش: عده‌ای بسیار حرف می‌زنند اما من سکوت می‌کنم/ پیشنهاد ایرلند سبب افتخار من است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – کارلوس کروش می گوید سبب سکوتش در روزهای اخیر تمرکز روی مسائل تیم ملی بوده است.

به گزارش ممتاز؛ کارلوس کروش سرمربی تیم فوتبال ایران در گفت‌وگویی که با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم انجام داد، دربارهٔ شرایط تیم ملی در آستانه دیدار با تایلند گفت: «این بازی اهمیت بسیاری دارد، ما می‌خواهیم با عملکردی خوب مان ۳ امتیاز آن را کسب کنیم تا مسیر صعودمان به جام ملت‌های آسیا هموار شود.»

او در واکنش به اینکه تیم ملی تایلند حریف قدرتمندی برای ایران به شمار نمی رود، گفت: «به هیچ عنوان این حریف را آسان نمی‌دانیم. تمام مسابقات اهمیت دارند، به خصوص که این یک بازی رسمی است.»

سرمربی تیم ملی در مورد فعالیت‌های خود در زمان مرخصی گفت: «در این مدت کارهای مربوط به تیم ملی را انجام می‌دادم از جمله بازدید از زمین‌ها و هتل‌های مختلف و هماهنگی مسائل مربوط به تیم ملی ایران.»

او ادامه داد: «با این حال عده ای صحبت‌های بسیاری انجام دادند که آن صحبت‌ها برایم اهمیتی ندارد. مهم این است که ما به کارهای خود برسیم و هماهنگی‌های لازم را بتوانیم انجام دهیم و من هم بتوانم تجاربم را به فوتبال ایران منتقل کنم  تا به هدف مشترک‌مان دست پیدا کنیم.»

کروش سبب مصاحبه نکردنش در روزهای اخیر را اینگونه توصیف کرد: «بسیار مهم است که ارتباط خوبی با هواداران و حامیان فوتبال داشته باشیم. اما زمانی که اشخاص بسیاری حرف می‌زنند و صحبت‌های مختلفی مطرح می‌شود احساس می‌کنم که بهتر است ساکت باشم و تمرکزم را بر روی تیم ملی بگذارم.»

او همچین در مورد انتقادها از فهرست تیم ملی گفت: «بهتر است بسیار وارد این مسائل نشویم، ما ۹۵ درصد بازی‌ها را دنبال کردیم و تمام بازی‌ها و بازیکنان را بررسی کردیم. من نمی‌توانم ۱۰ مهاجم یا ۱۰ مدافع را همزمان به تیم ملی دعوت کنم، ضمن اینکه ما دو اردو را از دست دادیم و اکنون باید ۲ کار را همزمان در این اردو انجام دهیم که چندان جالب نیست.»

کروش در توضیح دعوت از بعضی از بازیکنان مصدوم مثل خسرو حیدری و مهرداد پولادی گفت: «هدف  ما  و بررسی و تحت نظر گرفتن بازیکنان از نظر پزشکی بود و به همین خاطر بازیکنانی مثل خسرو حیدری و مهرداد پولادی را دعوت کردیم.»

او ادامه داد: «این طور نیست که صبح از خواب بیدار شویم و بدون برنامه‌ریزی و تمرکز تصمیمی بگیریم ما فرصت بسیاری نداریم و باید با سرعت از فرصت‌های خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه همیشه چهار شاخص را برای دعوت از بازیکنان در نظر می گیرد، گفت: «همواره چهار مورد را برای دعوت از بازیکنان در نظر دارم، اول مسائل تکنیک دوم آمادگی جسمانی، سوم مسائل تاکتیکی و چهارم هم آمادگی روحی و روانی.»

کروش در واکنش به این مسئله که توجه بیشتری به دو تیم پرهوادار پایتخت دارد، گفت: « توجه به این دو تیم چندان دور از ذهن نیست. آنها در سرتاسر کشور هواداران پرشماری دارند اما از نظر حرفه‌ای هیچ‌گونه تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس و تیم‌های دیگر قائل نیستیم.»

او در ادامه در مورد پیشنهاد تیم ملی ایرلند گفت: «این که نام من در میان نامزدهای هدایت تیم ملی ایرلند است سبب افتخار و خوشحالی است. این نشان می‌دهد آنها نیز به سبک کار و سلیقه من ایمان دارند. اما این به معنای مذاکره من با آنها و یا ترک ایران قبل از مسابقات جام جهانی نیست.»

کارلوس کروش در پایان گفت: «مردم باید بدانند که ما همچنان همان احساسی که بعد از صعود به جام جهانی در قلبمان را داشتیم حس می‌کنیم. ما به حضور مردم در ورزشگاه نیاز داریم و من خواهش می‌کنم که هواداران فوتبال در بازی برابر تایلند تیم ملی را تنها نگذارند.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.