کریمیان: استقلالی‌ها نمی‌توانند ورزشگاه را پر کنند

۱۶م اسفند ،

مهدی کریمیان در گفتگو با ایسنا، دربارهٔ‌ی بازی حساس روز جمعه مقابل استقلال گفت: به خاطر اینکه استقلال با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد، بازی با این تیم فینال لیگ برتر است و همه بر حساسیت این دیدار واقف می باشند و ما هم تمام تلاشمان را می کنیم تا با یک بازی منطقی و تماشاگر پسند استقلال را در آزادی شکست دهیم.

وی دربارهٔ صحبت های مسئولان باشگاه استقلال مبنی بر ممانعت از حضور هواداران منتصب به تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی خاطر نشان کرد: در ایران چون صندلی ها شماره گذاری نشده نمی توان ورود هواداران را کنترل کرد و هر کسی بلیط داشته باشد وارد ورزشگاه خواهد شد و مسئولان فدراسیون هم گفته‌اند نصف ورزشگاه به تماشاگران تراکتورسازی اختصاص می یابد.

وی افزود: اگر ۱۰۰ درصد ورزشگاه را هم به استقلالی ها اختصاص دهند باز هم آنها نمی توانند آن را پر کنند چون اگر می توانستند در بازی های قبلی این کار را انجام می دادند.

کریمیان ادامه داد: طرفداران تراکتور زبانزد خاص و عام می باشند و مثل هواداران سایر تیم ها نیستند که بنشینند و فقط بازی را تماشا کنند. این مردم در طول بازی به صورت ایستاده تیم را تشویق می کنند و طبق شناختی که دارم فکر می کنم بیش از نصف ورزشگاه از ساعت های اولیه صبح پر می شود.

بازیکن تراکتورسازی دربارهٔ ی شانس قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر تأکید کرد: بازی های باقی مانده حکم فینال دارند و باید حداکثر امتیازات را کسب کنیم . از بازی استقلال استارت قهرمانی را می زنیم.

کریمیان در پایان سخنانش در رابطه با مشکلات مالی باشگاه گفت: بعد از بازی استقلال مشکلات مالی حل خواهد شد و تمام تمرکزمان به بازی فردا معطوف است و به مسائل مالی فکر نمی کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.