کریمی: از سپاهان هم پیشنهاد دارم

۲۴اردیبهشت،

یعقوب کریمی در مورد اینکه مسئولان باشگاه نفت تهران از صحبت های رویانیان که اعلام کرده با او به توافق رسیده است ناراحت شدند، گفت: قرارداد من با باشگاه نفت تهران سه ساله است که یک سال آن باقی مانده است. زمانیکه قرار بود به عضویت تیم نفت تهران در بیایم با علیپور مدیرعامل وقت این تیم قراردادی دو ساله را امضاء کردیم اما زمانی که قصد ثبت این قرارداد را در هیئت فوتبال داشتیم به دلیل اینکه سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شدم مجبور بودیم قراردادمان را سه ساله کنیم.

به گزارش فارس ، وی افزود: عابدینی دبیر هیئت فوتبال تهران به عنوان شاهد می‌تواند شهادت دهد که با علیپور توافق کردیم تا قرارداد را سه ساله ثبت کنیم اما پس از گذشت دو سال می‌توانم به هر تیمی که می‌خواهم بروم.

کریمی در مورد اینکه آیا با باشگاه پرسپولیس مذاکره داشته است عنوان کرد:‌ صحبت‌هایی با شیرینی انجام دادم اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده و به صورت ۵۰-۵۰ است. سپاهان نیز به من پیشنهاد داده است. هنوز پاسخ قطعی به پرسپولیس نداده‌‌ام و اعلام کرده‌ام اگر قرار است به این تیم بپیوندم باید مسئولان نفت تهران درضایت بدهند و مذاکرات از طریق باشگاه انجام شود. در ۲ سالی که در عضویت نفت تهران قرار داشتم همواره ارتباط خوبی با مدیران این تیم داشتم و فکر می‌کنم نفت تهران جزو معدود باشگاه‌هایی است که ساختار حرفه‌ای دارد. مطمئناً برای پیوستن به پرسپولیس مدیران باشگاه باید به توافق برسند و در صورت رضایت آنها این کار را انجام خواهم داد در غیر این صورت به قراردادم متعهد هستم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.