کریمی: خوشحالم که دوباره قرمز می‌پوشم

۲۴خردادماه،

علی کریمی اظهار داشت: ابتدا باید از کلیه تیم‌هایی که به من پیشنهاد دادند صمیمانه تشکر کنم. قسمت من بود که با تراکتورسازی قرارداد ببندم و این هم به خاطر این بود که هیچ کس از آینده خودش خبر ندارد.

به گزارش فارس ، وی افزود: من برای پرسپولیس از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم و حالا با توجه به قراردادی که با تراکتورسازی بسته‌ام امیدوارم با کادر فنی و مدیریت این باشگاه بتوانم به نوبه خود کمکی به تراکتوری‌ها در سه جام داشته باشم.

کریمی ادامه داد: باید قبول کنیم که تراکتورسازی هواداران بسیار پرشوری دارد و من هم یکی از دلایل انتخابم همین هواداران خونگرم تبریزی بود. البته خوشحالم که باز هم پیراهن قرمز می‌پوشم و از الان به بعد باید برای موفقیت تراکتورسازی تمام تلاشم را انجام دهم تا انتظاراتی که از من داشتند برآورده شود.

کریمی در پاسخ به این سوال که نظرت در مورد تیم ملی ایران چیست، گفت: ما دو برد بسیار خوب را مقابل قطر و لبنان داشتیم و امیدوارم در آخرین بازی برای رسیدن به جام جهانی کره را شکست دهیم. کره تیم خوبی است اما بچه‌های ما نیز بسیار سرحال و آماده‌اند.

وی در خصوص اظهارات سرمربی کره جنوبی علیه ایران افزود: صحبت‌‌های سرمربی کره هم به نظر من یک جنگ روانی است و ما باید ثابت کنیم که با یک پیروزی شیرین می‌توانیم به جام جهانی برویم بازی سخت است اما انشاءالله بچه‌های با کمک هم دل مردم را شاد خواهند کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.