کریمی: فوتبالیست‌ها ۲ بار می‌میرند

۱۱اردیبهشت،

علی کریمی اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات با فشارم را همراه با فیزیوتراپی و حتی تمرینات اضافه ادامه می‌دهم.

وی افزود: شاید در برخی از صحنه‌ها حالا حالاها این درد با من باشد، اما من با این موضوع کنار آمده‌ام، خیلی دوست دارم در فینال جام حذفی به میدان بروم و شاید این آمادگی‌ام ۹۰ دقیقه هم باشد.

کریمی در گفت و گو با فارس ادامه داد: خوشبختانه همه چیز خوب است و مشکلی ندارم، امیدوارم در دیدار سخت و حساس پرسپولیس بتوانیم قهرمانی را حداقل به خاطر مهدوی‌کیا به دست آوریم.

کاپیتان قرمزپوشان خاطرنشان کرد: مهدوی‌کیا برای فوتبال این مملکت زحمات زیادی کشیده، متأسفانه فوتبالیست‌ها دو بار می‌میرند یک‌بار در روز خداحافظی فوتبال‌شان و یک‌بار دیگر با مرگ طبیعی.

وی افزود: البته امیدوارم همه ایرانی‌ها از جمله مهدوی‌کیا ۱۳۰ سال عمر کند، مهدوی‌کیا اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس است و ان‌شاءالله با قهرمانی با فوتبال خداحافظی کند.

وی گفت: ما باید این را بدانیم که نباید اجازه دهیم تجارب اسطوره‌هایی مثل مهدوی‌کیا در گوشه‌ خانه‌ها و بعد از فوتبال خاک بخورد، باید از آنها بهترین استفاده کنیم تا وضعیت فوتبال ما بهبود یابد.

کریمی در پایان در خصوص تیم ملی نیز گفت: خیلی دوست دارم به تیم ملی کمک کنم چون من می‌خواهم ان‌شاءالله به جام جهانی برویم و با یک همدلی و تلاش و کوشش بیشتر این اتفاق می‌افتد اما همه باید حمایت کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.